וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג רג'ואן זכה באליפות אירופה עד גיל 17 בגלשני IQ פויל

8.7.2023 / 20:23

הגולש משייט חיפה הקדים את יריבו הצרפתי וזכה בזהב באגם גארדה: "שבוע מושלם". ארד לדניאל זיו (עד גיל 19), כסף לאלבה קליין (עד גיל 15)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

פלג רג'ואן זכה הערב (שבת) באליפות אירופה עד גיל 17 בגלשני IQ פויל שנערכה באיטליה. רג'ואן, מקבוצת שייט חיפה, היה דומיננטי בתחרות באגם גארדה עוד מהמוקדמות לאחר שניצח תשעה מתוך עשרת השיוטים. בהמשך ניצח גת את שיוט המרתון, אך יריבו הצרפתי קיליאן מנהאבל התקרב אליו ולבסוף גם סיים את המוקדמות במקום הראשון בשובר-שוויון.

רג'ואן, שהמקום השני העניק לו כרטיס חופשי לחצי הגמר, שלט ללא עוררין מכאן והלאה, ניצח את חצי הגמר הראשון והבטיח מדליה. בגמר הוא התמודד מול שני יריבים צרפתים, זינק מושלם והתמקם בהובלה. בחירה טקטית בקו שונה משל יריביו הגדילה את הפער והבטיחה לו את מדליית הזהב. איתמר לוי משדות ים סיים שביעי וכפיר גפן במקום ה-10.

פלג רג'ואן גולש ישראלי, אלוף אירופה עד גיל 17 בגלשני IQ פויל. איגוד השייט, אתר רשמי
פלג רג'ואן/אתר רשמי, איגוד השייט

"זה היה שבוע מושלם מבחינתי" סיפר פלג. "כבר לפני שנתיים, כשזכיתי בסגן אלוף אירופה, ידעתי שחייבים להמשיך ולשאוף למעלה ובתחרות הזו הצלחתי להשיג את המטרה הזו סוף סוף. תודה גדולה לחובב פלג, שאימן אותי בתחרות ולנוי אטיאס, המאמן שלי בארץ".

חובב פלג, שאימן את נבחרת הבנים בתחרות, הוסיף: "זו הייתה תחרות טובה מאוד לפלג, גם בגישה וגם ביכולת ההתקפית. ידענו מראש שאנחנו הולכים על הזהב בתחרות הזו, הצבנו מראש מטרה גבוהה ואני שמח שעמדנו בה. הרבה כבוד גם לשאר חברי הנבחרת על ההישגים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דניאל זיו גולשת ישראלית, מדליית ארד באליפות אירופה, גלשני IQ פויל. איגוד השייט, אתר רשמי
דניאל זיו/אתר רשמי, איגוד השייט

בקטגוריה עד גיל 19 אצל הנשים, דניאל זיו ממועדון השייט מכמורת קטפה את מדליית הארד אחרי שהגיעה ליום האחרון כשהיא מדורגת רביעית. הצ'כית כריסטינה פינוסובה זכתה בזהב והאיטלקייה קרולה קולאסנטו במדליית הכסף.

בקטגוריה עד גיל 17, מאיה בראל מהפועל תל אביב סיימה במקום החמישי והקדימה את נועה רג'ואן, אחותו של פלג שדורגה שמינית ואת אלבה קליין שסיימה במקום התשיעי, אבל השיגה בכך את מדליית הכסף בקטגוריה עד גיל 15.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "הישגים יפים באליפות אירופה בגארדה. ברכות לפלג רג'ואן אלוף אירופה, למאמן חובב פלג, למועדון שייט חיפה, מועדון שעיריית חיפה איימה לסגור את הפעילות שלו. לדניאל זיו, עם מדליית ארד, למאמן גיא זיו ומועדון מכמורת עמק חפר. לאלבה קליין מדליית כסף ולמאמנת לינוי גבע. ההשקעה בנוער משתלמת".

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully