וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד דה חאה הודיע על עזיבה: "מנצ'סטר יונייטד תמיד תישאר בלבי"

השוער הספרדי פרסם מכתב תודה אחרי 12 שנים: "הייתה גאווה אדירה לייצג את המועדון הגדול בעולם. עליי למצוא אתגר חדש"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

ברקע הדיווחים על סיכום בין אנדרה אונאנה למנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה שהבין שלא יוכל להמשיך במועדון כשוער ראשון הודיע היום (שבת) רשמית על עזיבה. הספרדי בן ה-32 הובא מאתלטיקו מדריד על ידי אלכס פרגוסון כדי לרשת את אדווין ואן דר סאר והיה שותף לאליפות האחרונה לפני עשור (השריד האחרון מאז, אחרי שפיל ג'ונס כבר עזב). אחרי 12 שנים ו-545 משחקים במדי מנצ'סטר יונייטד, הוא אומר שלום וימצא לעצמו קבוצה אחרת כשחקן חופשי.

בהודעתו כתב דה חאה: "אני רוצה להביע את תודתי והערכתי על האהבה שקיבלתי ב-12 השנים האחרונות. השגנו הרבה מאז שסר אלכס פרגוסון היקר הביא אותי למועדון. זו הייתה גאווה אדירה ללבוש את החולצה הזו, להוביל את הקבוצה, לייצג את המוצג הזה, המועדון הגדול בעולם. זה כבוד שניתן רק לכמה כדורגלנים בני מזל.

זו הייתה תקופה בלתי נשכחת ומוצלחת מאז שהגעתי לכאן. לא חשבתי כשעזבתי את מדריד כילד צעיר שנשיג את כל זה יחד. עכשיו זה הזמן הנכון לקחת על עצמי אתגר חדש ולדחוף את עצמי בסביבה חדשה. מנצ'סטר תמיד תהיה בלבי, מנצ'סטר עיצבה אותי ולעולם לא תעזוב אותי. ראינו הכול".

שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. רויטרס
נכנס ללבבות ולספרי ההיסטוריה. דויד דה חאה בתחילת דרכו ביונייטד/רויטרס

דה חאה נכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון במהלך 12 השנים שלו, עם 190 משחקים ללא ספיגה (147 בליגה) - יותר מכל שוער אחר בתולדות המועדון. פרט לאליפות, הוא היה שותף גם לזכייה אחת בגביע, שתיים בגביע הליגה, שלוש במגן הקהילה וכמובן הזכייה בליגה האירופית.

המאמן אריק טן האח אמר: "צריך איכות ואופי כדי לשחק פעם אחת במדי מנצ'סטר יונייטד. לעשות את זה 545 פעמים ב-12 שנים - זה הישג מיוחד, במיוחד מעמדת השוער שתמיד ניצבת באור הזרקורים. להיבחר לשחקן השנה גם מטעם האוהדים וגם מטעם החברים לקבוצה בארבעה מקרים שונים, להציג רמה כזו של יכולת - הוא תמיד ייזכר כאחד השוערים הטובים בהיסטוריה של המועדון. אני אישית אסיר תודה על 25 השערים הנקיים שעזרו לנו בעונה האחרונה ולתרומתו בכלל בעונתי הראשון כאן. כל השחקנים והצוות מאחלים לו את מירב האיחולים לקראת השלב הבא בקריירה יוצאת דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully