וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילר האפיל על וומבי, אבל הצרפתי ניצח בהופעת הבכורה בלאס וגאס

16 נקודות ו-11 ריבאונדים לפורוורד שארלוט שנבחר שני בדראפט, אך כוכב סן אנטוניו שהקדים אותו סיפק 9 ו-8 בהתאמה ב-68:76 של הספרס. בחירות 3 ו-4 נפצעו

ביצועיו של ויקטור וומבניאמה בצרפת/יוטיוב

התומאס אנד מק סנטר בלאס ווגאס התמלא רק ב-2019 לכבוד משחקו הראשון של זאיון וויליאמסון. הלילה (בין שישי לשבת) הייתה זו הפעם השנייה בלבד שבה כל 17,500 המושבים נתפסו, כאשר ויקטור וומבניאמה ערך את הופעתו הראשונה בליגת הקיץ עם סן אנטוניו ספרס, ומנגד עמד מי שנבחר במקום השני בדראפט האחרון, אחרי הצרפתי - ברנדון מילר וקבוצתו שארלוט הורנטס. האחרון אמנם סיפק מספרים קצת יותר טובים, אבל "וומבי" היה זה שיצא עם ידו על העליונה בניצחון 68:76 של הקבוצה הטקסנית.

וומבניאמה לא הבריק התקפית והתקשה למצוא את הטבעת. בקצת יותר מ-27 דקות, הוא קלע 2 מ-13 מהשדה וסיים עם 9 נקודות לצד 8 כדורים חוזרים, אבל בהגנה הראה נוכחות כיאה לשחקן בגובה שלו (2.26 מ') וחסם לא פחות מ-5 זריקות, כולל אחת של מילר. פורוורד ההורנטס, מצדו, רשם 31 דקות בהן קלע 16 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים וחטף 3 כדורים, ודייק ב-5 מ-15 הזריקות שלקח מהשדה.

שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה מול שחקן שארלוט הורנטס ברנדון מילר בליגת הקיץ. Ethan Miller, GettyImages
היציעים התמלאו לכבודם. וומבניאמה מתקיף נגד מילר/GettyImages, Ethan Miller

דאגה נרשמה אצל הקבוצות שבחרו במקומות 3 ו-4 בדראפט, לאחר שהרוקיז של שתיהן נפצעו במשחקם הראשון בליגת הקיץ. סקוט הנדרסון מפורטלנד פתח מצוין וקלע 13 מ-15 הנקודות שלו ברבע הראשון נגד יוסטון, אבל ברבע השלישי נפגע בכתפו הימנית. כריס היינס מ"בליצ'ר ריפורט" דיווח שהגארד יעבור MRI ובקבוצה אופטימיים שלא מדובר בפריקה. הנדרסון הוסיף 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחטיפה.

הרוקטס איבדו את הפורוורד איימן תומפסון שנבחר רביעי בדראפט, וסובב הלילה את הקרסול השמאלי במהלך הרבע השלישי. תומפסון צלע את דרכו אל חדר ההלבשה ונראה כאוב במיוחד, אולם בהמשך אמר: "אני יודע שאהיה בסדר". ב-ESPN טענו שככל הנראה לא מדובר בפציעה רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully