וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד של סולומון בטוטנהאם? "הוא יכול להיות משנה משחק מהספסל"

בתקשורת האנגלית ניתחו את החתימה הצפויה של הישראלי בשורות התרנגולים: "לספרס היה חסר עומק בעונה שעברה, זה אמור להשתנות"

תקציר: הפועל באר שבע - ויסלה קרקוב 3:1/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל מנור סולומון יוכרז ככל הנראה בתחילת השבוע הקרוב כשחקנה החדש של טוטנהאם. כוכב נבחרת ישראל פתח את העונה הקודמת באיחור בגלל פציעה, ומיד הראה את יכולותיו עם שערים מרהיבים, מה שלא מנע ממנו לרדת לספסל של פולהאם ולסיים עונה די מתסכלת מבחינתו.

בתקשורת הלונדונית מתכוננים להגעתו של סולומון וניתחו את הסיכויים שיצליח בקבוצה החדשה: "סולומון יבין שמצפה לו תחרות קשה על המקום בהרכב טוטנהאם", נכתב, "יונג מין סון, רישרליסון, דיאן קולוסבסקי וג'יימס מדיסון ישחקו לפניו, אבל עומק בסגל ושחקנים שמשנים משחק מהספסל זה משהו שהיה חסר מאוד לטוטנהאם בעונה שעברה, וזה אמור להשתנות".

מנור סולומון שחקן פולהאם. רויטרס
יעלה מהספסל גם בטוטנהאם? מנור סולומון/רויטרס

העיתונאי דני ריאן כתב עליו: "הוא הרשים בתור מחליף בעונה שעברה, אבל גם הציג ורסטיליות במהלך הקריירה הקצרה שלו. הוא יכול לשחק באגף הימני או השמאלי, אבל באוקראינה הוא שיחק כקשר 10 או כחלוץ שני".

באנגליה גם הזכירו את העוברה שלסולומון יש 16 הופעות בליגת האלופות במדי שחטאר דונייצק, כולל ארבעה שערים: "הוא יכול להוביל את אנג' פוסטקוגלו (המאמן החדש) בחזרה לליגת האלופות". בעונה הקרובה סולומון לא ישחק באירופה, זאת משום שטוטנהאם סיימה את העונה החולפת במקום השמיני המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully