וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולן מוכרות מפעם: היכרות עם יריבות הפועל תל אביב ביורוקאפ

בדאלונה סיימה את דרכם בעונה שעברה, גם ונציה וספאחיה ישובו לדרייב אין וכן המבורג ולונדון, אבל אחרי ההגרלה נראה שלאדומים מצפה השנה חורף חם אפילו יותר

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב התייצבה היום (שישי) להגרלת היורוקאפ כשהיא יודעת בדיוק מי יהיו חמש מתשע היריבות שלה. בארבעת הדרגים הנותרים היא ידעה בדיוק את מי היא רוצה - ואיכשהו, בכולם קיבלה דווקא את מי שלא רצתה.

לפניכם היכרות עם תשע היריבות של האדומים לחורף הקרוב - את חלקן הקבוצה מכירה היטב מהמפגשים בין השתיים במסגרת היורוקאפ גם בעונה שעברה שהסתיימה בהדחה ברבע הגמר.

שחקן בדאלונה אנטה טומיץ'. Joventut de Badalona, אתר רשמי
טומיץ' ובדאלונה הדיחו את הפועל תל אביב בשנה שעברה/אתר רשמי, Joventut de Badalona

בדאלונה

הקבוצה שהדיחה את הפועל תל אביב ברבע הגמר חוזרת. עדיין עם אנטה טומיץ', גיים ויווס, אנדרס פליס, פאו ריבאס והמאמן קרלס דוראן, אבל בלי הכוכב העולה ז'ואל פארה (שצפוי להימכר לברצלונה במיליון יורו) וקייל גאי. אנדרו אנדרוז מצטרף לקו האחורי, ואולי גם אקס הפועל חולון מרווין ג'ונס.

צדביטה אולימפיה לובליאנה

הפרויקט הסלובני/קרואטי מנסה להשתקם מעונה קשה, והניח את המפתחות בידיו של המאמן סימונה פיאניג'אני, שכבר הגיע בעבר לחצי גמר היורוקאפ עם הפועל ירושלים. המנהל המקצועי סאני בצ'ירוביץ' קפץ כיתה לפנאתינייקוס והוחלף ברכז אחר, ולאדו אילייבסקי. הסגל רחוק מלהיסגר; אלן אומיץ', זוראן דראגיץ' ואמאר אליבגוביץ' הם היחידים שיישארו בוודאות.

פריז

קבוצת הג'י-ליג האמריקאית, שהגיעה ל-100 נקודות (וגם ספגה 100) באופן די סיסטמתי, תשתנה מקצה לקצה. תומאס איסאלו הפיני יחליף את וויל וויבר האמריקאי, ויביא איתו את הגנת הברזל מטלקום בון, שאותה הצעיד לזכייה בליגת האלופות. הוא גם לוקח איתו כנדוניה כמה וכמה שחקנים, ובראשם כנראה טי.ג'יי שורטס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נבן ספאחיה מאמן ונציה. דני מרון
גם ונציה וספאחיה ישובו להיכל בתל אביב/דני מרון

ונציה

נבן ספאחיה ימשיך לאמן את הקבוצה האיטלקית, שהפסידה לאדומים בשמינית הגמר, ויחזק את הספסל בללה מולין הוותיק ובווליקו פרוביץ', שעבד לצידו במכבי תל אביב. הסנטר הברזילאי ברונו קאבוקלו הצטרף מאולם, שבה כיכב במחצית העונה האחרונה, למרות שרבים העריכו כי ישודרג ליורוליג. מרקו ספיסו ימשיך לשלוט בקבוצה מהקו האחורי.

וולבס וילנה

המועדון הזה הוקם רק לפני שנה, ומנוהל בידי כוכב העבר רימאס קאוקינאס. קסטוטיס קמזורה, שאימן בעבר את נבחרת ליטא, אולימפיאקוס ולוקומוטיב קובאן, היה עוזרו של דיוויד בלאט במשך שנים ארוכות, יעמוד על הקווים. ג'פרי טיילור השבדי הוא השם המוכר ביותר בקרב שחקני הקבוצה.

בשיקטאש

הבטיחה את הישארותה בליגה הטורקית רק במחזור הנעילה, ואחרי הכישלון המפואר הזה היא מתכוונת לחזור ובענק. ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להעתיק אליה את בורסאספור. המאמן דושאן אלימפייביץ' עובר לאיסטנבול, יחד עם הרכז שלו דרק נידהאם, וכבר החתים את ג'ונה מת'יוז, אלריק פרימן, מאט מיצ'ל ואנחל דלגאדו.

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב לצד לוקאס מייזנר המבורג טאוורס. דני מרון
ייפגשו גם העונה. מייסנר ומנפורד/דני מרון

המבורג

אם יש קבוצה שאמורה להיפגע משינוי השיטה, הרי שזאת כנראה המבורג. עונה חלשה הספיקה לה כדי להתברג בשלבי הנוקאאוט, וכעת - כשהמקום השמיני כבר לא מספיק - היא תתקשה לעשות זאת. יולי צ'יילדס עבר ליפן וז'יגה סמאר יחליף את תמיר בלאט באלבה ברלין, כך שגם מעט הטוב שהיה במועדון הזה לא נשאר. המאמן בנקה ברלושקי ימשיך, וכמוהו גם לוקאס מייסנר וסת' הינריכס, שצפוי לקבל דרכון גרמני.

פרומיטיי

ננו גינזבורג חוזר ארצה, ולאור ההיסטוריה שלו נגד קבוצות ישראליות - להפועל תל אביב יש ממה לחשוש. הקבוצה האוקראינית חיה בריגה שבלטביה בגלל המלחמה, ועד עכשיו זה לא מפריע לה להצליח. אחרי חצי הגמר אשתקד ביורוקאפ, היא שמרה על קיילב אגאדה ואונדריי באלווין, צירפה את מרקוס קין ורון מארץ' ותמשיך להיות חזקה גם העונה.

לונדון ליונס

המועדון הזה מסתובב עם מטרה ברורה - להגיע ליורוליג ביום לא רחוק - וינסה לאיים ולהצליח יותר בעונה הקרובה. המאמן ראיין שמידט נשאר, סם דקר ימשיך להיות כוכב הקבוצה, ג'ורדן טיילור האריך חוזה וגיב אולאסני עורר התרגשות בקהילת הכדורסל הבריטית הקטנה עם שובו למולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully