וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה להפועל תל אביב ביורוקאפ: "כל מה שרצינו לא קרה"

האדומים ישחקו בבית א' עם בדאלונה, צדביטה, פריז, ונציה, וולבס, בשיקטאש, המבורג, פרומיטיי ולונדון: "בית סופר קשה", הודה יושב הראש רמי כהן

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

חורף חם מצפה להפועל תל אביב ולאוהדיה. היום (שישי) נערכה הגרלת שלב הבתים ביורוקאפ לעונת 2023/24 והאדומים הוגרלו לבית א' ביחד עם בדאלונה, צדביטה, פריז, ונציה, וולבס, בשיקטאש, המבורג פרומיטיי ולונדון ליונס.

כידוע, בעקבות המגבלות הקיימות והחוקים בהגרלה, מראש היה ידוע שהפועל תל אביב תהיה באותו הבית עם בדאלונה, צדביטה לובליאנה, רייר ונציה, בשיקטאש, והמבורג טאוורס והיום נוספו לבית ארבע היריבות הנוספות. כזכור, בעונה שעברה הפועל תל אביב כבר פגשה את המבורג ולונדון בשלב הבתים, עברה את ונציה ברבע הגמר והודחה מהמפעל ברבע הגמר על ידי בדאלונה.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן אמר לאחר ההגרלה: "אמרנו לנציג שלנו בהגרלה להביא את קלוז', להימנע מפריז...כל מה שרצינו לא קרה - אפס מארבע. זה בית סופר קשה, בכלל לא קל, אבל נגיע מוכנים. בשנה שעברה לא היה לנו רע ואנחנו רוצים להגיע עוד שני שלבים ביורוקאפ ועוד שלב אחד בליגה המקומית. הלוואי שהיה לנו אולם גדול יותר כדי להכיל עוד אוהדים".

שחקני הפועל תל אביב ג'יילן הורד, קסבייר מנפורד, בר טימור. ברני ארדוב
עוד חורף חם מצפה להפועל תל אביב/ברני ארדוב

על פי חוקי ההגרלה, 20 הקבוצות המשתתפות במפעל חולקו ל-10 דרגים שונים, משמע שתי קבוצות בכל דרג ובכל בית ישנה קבוצה אחת מכל דרג. העונה שלב הבתים יתחיל בשבוע הראשון של אוקטובר (3/4.10) ואמור להסתיים ב-6 או ב-7 בפברואר 2024.

בניגוד לעונה שעברה, השנה העולות לשלב הנוקאאוט ייקבעו בצורה שונה: שתי הראשונות מכל בית יעלו אוטומטית לרבע הגמר, הקבוצות במקומות 3-6 יתמודדו בשמינית הגמר וישחקו משחק נוקאאוט אחד על העליה לשלב שמונה האחרונות, כשהקבוצה המדורגת גבוה יותר תזכה להיות המארחת.

גם רבע הגמר יערך בשיטת נוקאאוט, כשהקבוצות שעלו אוטומטית משלב הבתים יהיו מארחות המשחקים. חצאי הגמר ומשחק הגמר יתקיימו בשיטת הטוב מ-3 משחקים, כשהקבוצה שסיימה את שלב הבתים במקום הגבוה יותר תיהנה מיתרון הביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully