וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ירושלים ללא ספק אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות"

ב"באסקטניוז" מתרשמים מהפרוייקט החדש של אלדסון, ומצדיקים את ההחלטה של האדומים להמשיך במפעל: "משמעותית יותר חזק מהיורוקאפ"

הפועל ירושלים מקווה לעשות קפיצת מדרגה העונה, ונראה שגם ביבשת מאמינים שהיא מסוגלת לכך. יחד עם הבעלים החדש מתן אדלסון שכבר משקיע סכומי כסף נכבדים, מקווה פיינליסטית ליגת האלופות של פיב"א לעשות עוד צעד אחד קדימה בעונה שבפתח, ולהניף את הגביע.

ב"באסקטניוז" מהמרים שיש להם סיכוי לא רע לעשות. "הפועל ירושלים ללא ספק אחת הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות", טענו בפודקאסט של האתר. "לצד מלאגה, טנריפה ודרושאפקה, יש לה את הסיכויים הכי טובים ללכת עד הסוף".

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. קובי אליהו
הפעם זה יסתיים בהנפה? ליוואי רנדולף/קובי אליהו

באותו פודקאסט הצדיקו את הבחירה של אדלסון להמשיך בליגת האלופות ולא לערוק ליורוקאפ, למרות שזכייה בתואר של המפעל מקנה כרטיס ליורוליג - המטרה הסופית של האדומים. "נכון לעכשיו, לליגת האלופות יש יתרון איכותי משמעותי על היורוקאפ. זו ליגה טובה יותר עם קבוצות טובות יותר, וזה מוכח באמצעות המיקומים של הקבוצות המשתתפות בשני המפעלים בטבלאות של הליגות המקומיות. אפשר לראות שם שרוב קבוצות ליגת האלופות מצליחות יותר, וגם טובות יותר", אמרו.

ירושלים קיבלה השבוע הגרלה לא בשלב הבתים של ליגת האלופות, ותפגוש שם את גלאטסראיי, פאוק סלוניקי ועולה נוספת מהמוקדמות שזהותה עוד לא ידועה. ירושלים שמרה הקיץ על מרבית הסגל מהעונה שעברה, החתימה את ליוואי רנדולף, קאדין קרינגטון וזאק הנקינס על חוזים חדשים. גם עוז בלייזר ימשיך בקבוצה, ואל הקאדר הישראלי יצטרפו גבריאל צ'אצ'אשווילי ויובל זוסמן, שכבר סיכם לשלוש שנים במועדון. גם ספידי סמית' סיכם על הארכת חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully