וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מעדיף לחכות: הפועל באר שבע לא ממהרת לצרף שחקן זר שישי

7.7.2023 / 10:04

המאמן מעדיף לקבל פרספקטיבה טובה יותר על הקבוצה והצרכים שלה ומעדיף בשלב זה לחכות עם השלמת מצבת הזרים. ב-12:30, חי בספורט2: משחק הכנה נגד ויסלה קרקוב

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

בהפועל באר שבע נוטים לדחות את הבחירה בזר השישי לאחרי מחנה האימונים בפולין ואולי אף מעבר לכך. אחרי ההחתמות של הלדר לופס על חוזה חדש, אנטוניו ספר וכריס פטרסון יש לקבוצה חמישה זרים, כאשר פטריק קלימלה ואדריאן פאון היו חתומים עוד קודם. המאמן אליניב ברדה מעדיף בשלב הזה להמתין עם הזר השישי כדי לקבל פרספקטיבה טובה יותר על הצרכים בסגל שלו בהמשך הקיץ.

אחרי השחרור של דור מיכה וחיסכון חלק נכבד מחוזהו, יש סיכוי גבוה שגם אור דדיה ישוחרר אחרי המחנה. דדיה מעוניין להיות מגן ימני ראשון ונראה כי גם בעונה הבאה יהיה שגיב יחזקאל המגן הימני המוביל. לבאר שבע שלל אפשרויות למגן ימני מחליף כמו יוני סטויאנוב ואיאד אבו עביד, כך שדדיה עשוי לעזוב בהשאלה אחרי שהאריך חוזה.

תומר חמד חוגג יחד עם מיגל ויטור הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
חמד שחקני באר שבע חוגגים במשחק הראשון במחנה האימונים/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בתוך כך תקיים היום הקבוצה בשעה 12.30 את משחק האימון השני שלה במסגרת המחנה מול ויסלה קרקוב (ישיר בספורט2). כזכור, ניצחה הפועל באר שבע ביום שלישי את וולונטרי הרומנית 0:3 משערים של תומר חמד, גיא בדש ופטריק קלימלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully