וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק משמעותי: גם אליסה בוארון חתמה בהפועל לב ירושלים

לאחר שהשאירה את שיר תירוש, העולה החדשה לליגת העל לנשים החתימה את שחקנית הנבחרת, שזכתה בשנתיים האחרונות באליפות עם אליצור רמלה

אליסה בוארון. עודד קרני, איגוד הכדורסל,
אליסה בוארון/עודד קרני, איגוד הכדורסל

הפועל לב ירושלים, הודיעה הבוקר (שישי) על החתמה שניה בליגת העל - אליסה בארון, השחקנית הישראלית המובילה בליגת העל. בארון בת ה-30 הובילה בעונת 21/22 את אליצור רמלה לאליפות המדינה ונבחרה לשחקנית המצטיינת של סדרת הגמר, הצטרפה לנבחרת ישראל בעונה האחרונה והפכה לשחקנית המובילה בסגל. בימים אלה משחקת אליסה עם נבחרת ישראל 3×3 במטרה להעפיל למשחקים האולימפיים. מדובר בהצהרת כוונות משמעותית של העולה החדשה.

זו ההחתמה השניה של הפועל לב ירושלים, לאחר שרק אתמול חתמה בקבוצה שיר תירוש, בת ה-24, ה-MVP, שחקנית העונה ודאבליסטית הליגה הלאומית בשלוש השנים האחרונות.

נטע אבוגוב, יו"ר קבוצת הפועל לב ירושלים, אמרה: "אני שמחה וגאה על הצטרפותה של אליסה בארון לשורות המועדון. אין לי ספק ששחקנית מובילה ומנוסה כמו אליסה לא רק תוביל את ירושלים להישגים, אלא גם תהווה דוגמא לשחקניות הצעירות שלנו. בשביל הפועל לב ירושלים ההעפלה לליגת העל היא לגמרי רק תחילת הדרך".

אליסה בארון מסרה: "אני מאוד מתרגשת להצטרף להפועל לב ירושלים בעונה הקרובה. מה שנבנה במועדון עד כה פשוט מדהים, ואני מצפה בהתרגשות לקחת חלק. מוכנה להשיג דברים גדולים על המגרש ומחוצה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully