וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר מקבל מהכוכב האדום יד חופשית כפי שאף מאמן לא קיבל לפניו"

הישראלי מותיר רושם ראשוני מצוין על הסרבים. מאמן הכוכב האדום לשעבר: "מה שמבדיל אותו מקודמיו הוא האומץ להשתמש בצעירים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

הקדנציה של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד עדיין בחיתוליה והוא עדיין לא הדריך את הקבוצה באף משחק רשמי, אבל זה לא מפריע לתקשורת הסרבית לקשור לו כתרים כבר עכשיו. הניצחון 1:2 של אלופת סרביה על זניט סנט פטרסבורג במשחק הכנה השבוע, סחט תגובות נלהבות מהמאמן החדש, שממשיך להותיר רושם ראשוני מצוין על הסרבים.

"המשחק נגד זניט עשוי להיות אינדיקציה מדויקת לשיטת המשחק שבכר יתווה לכוכב האדום העונה. בכר עשה מהפכה בסגל בתקופה האחרונה, ונראה שהוא שולט לא רק בתחום הרכש, אלא מקבל את הקרדיט לעשות גם שינויים מקצועיים בתוך הסגל", כתבו באחד האתרים אתמול (חמישי). "בכר מקבל יד חופשית לחלוטין כדי לבנות את הקבוצה. ראשי הכוכב האדום מעולם לא איפשרו חופש פעולה כזה לאף מאמן.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. צילום מסך, ספורט 1
כבר מקבל קומפלימנטים. בכר/ספורט 1, צילום מסך

גם מאמן העבר של הכוכב האדום ולדימיר פטרוביץ', מודה שהתרשם לטובה מבכר. "מה שמבדיל בינו לבין מאמנים אחרים של הקבוצה בשנים האחרונות, הוא האומץ להישען על שחקנים צעירים. במשחק נגד זניט הוא זרק אותם למים העמוקים ללא חשש, ומאוד אהבתי את זה", אמר פטרוביץ', שאימן את הכוכב האדום בשתי קדנציות שונות בעשורים קודמים, ושימש בעבר גם כמאמן נבחרת סרביה. "לילדים האלה יש חשיבות מיוחדות עבור המועדון. הם אלה שיבנו את הכימיה והלכידות בחדר ההלבשה. אי אפשר להסתדר ללא שחקנים זרים, אבל השחקנים המקומיים הם חלון הראווה של הכוכב האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully