וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות האנגליות חוששות: אוסקר גלוך לא מספיק פיזי לפרמיירליג

ב"אתלטיק" פרסמו כתבה נרחבת אודות הקשר וטענו: "המעקב נמשך". ביונייטד חוששים לפספס אותו: "אסור שיהפוך למקרה הולאנד 2"

אוסקר גלוך מדבר לפני המשחק של הנבחרת הצעירה מול אנגליה בחצי גמר היורו/ספורט1

אוסקר גלוך ממשיך ליהנות מתשומת לב עולמית. אתמול (חמישי) פורסמה כתבה ארוכה אודות הקשר הישראלי ב"אתלטיק" בריטניה, בין היתר בעקבות הדיווחים שקשרו את גלוך למעבר לאחת הקבוצות הגדולות בפרמיירליג. כזכור, בתחילת השבוע דיווחו ב"גרדיאן" שמנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם בין הקבוצות הבכירות שמתעניינות בשחקן ועוקבות אחרי מקרוב.

כעת שופכים ב"אתלטיק" אור על התהליך שיביא את גלוך לאנגליה, וגם על הספקות שהתעוררו אצל הקבוצות המדוברות.

"מועדוני צמרת באנגליה אכן בחנו את האפשרות לרכוש את גלוך, אבל כולם הביעו חשש מכך שהוא אולי לא מספיק פיזי כדי להתמודד ברמות הללו", כתבו, ובאותה נשימה ציינו ש"הן עדיין עוקבות אחרי השחקן באופן צמוד".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אוסקר גלוך. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קטן מדי? גלוך מול אנגליה/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

גלוך תואר כמי שלוקה במשחק ההגנה. "אנשים שעוקבים אחרי גלוך במשך שנים מבינים שאם ירצו ממנו להיכנס לתאקלים בהגנה, הוא לא השחקן הנכון לתפקיד הזה".

אבל גלוך ונציגיו בכל זאת כבר מתחילים להתכונן למעבר לפרמיירליג. "גלוך ניהל שיחות עם יוסי בניון ואייל ברקוביץ' כדי לשמוע מהם על הליגה. שניהם מאוד מחזיקים ממנו. כפי שזה נראה כרגע, התכנית של גלוך עכשיו היא להמשיך ברד בול זלצבורג לפחות עוד עונה אחת ולהתחיל להטביע חותם בליגת האלופות. מועדונים רבים כולל בפרמיירליג, ימשיכו לעקוב אחריו מקרוב ואחרי המשחק מול אנגליה כששחקני שתי הנבחרות ירדו לחדרי ההלבשה, קשה היה שלא לדמיין את גלוך מתחרה מול השחקנים האנגלים בפרמיירליג בשנים הבאות".

כך או כך, העניין סביב גלוך שובר שיאים. בכתבה נוספת שפורסמה אתמול בתקשורת האנגלית, קרא בלוגר אוהד מנצ'סטר יונייטד באתר "FootballFanCast", להחתים את גלוך ביונייטד באופן מיידי, כדי להימנע מעוד פספוס בקנה מידה היסטורי.

"אסור להפוך את אוסקר גלוך לארלינג הולאנד 2", נכתב. "כולם מכירים את הסיפור על איך יונייטד כמעט החתימה את הולאנד בקבוצה כששיחק ברד בול זלצבורג, ואיך ויתרה עליו בסופו של דבר. לאור המאבק הקשה שצפוי ליונייטד עם גלוך, היא צריכה לפעול מהר. אסור לה לחזור על אותה טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully