וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.7: זומר עשוי להגיע לאינטר, סאליבה האריך חוזה בארסנל

השוויצרי מועמד יחד עם טרובין להחליף את אונאנה, סגנית האלופה הצליחה להשאיר את הבלם המצטיין. מאנה לא מעוניין לעבור לערב הסעודית

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* ארסנל הודיעה רשמית: וויליאם סאליבה הבלם המצוין האריך חוזה במועדון עד קיץ 2027. חוזהו הנוכחי של הצרפתי היה אמור לפוג בקיץ הבא, אך הכעת התותחנים הבטיחו את עתידו וישלמו לו כ-10 מיליון פאונד לעונה.

* המגן השמאלי סיאד קולאסינאץ עזב את מארסיי וחתם באטאלנטה

* ריינג'רס רכשה את החלוץ סיריל דסרס מקרמונזה האיטלקית. הבלגי ירד העונה לליגת המשנה בארץ המגף, אך לפני כן שיחק בפיינורד והגיע עם הקבוצה לגמר הקונפרנס ליג.

גיורגי ממרדשווילי, שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
בקרוב בבאיירן? ממרדשווילי/GettyImages, Quality Sport Images

שמועות

* אנדרה אונאנה עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד, אינטר כבר נערכת לפרידה ומחפשת מחליף. שתי האופציות המרכזיות שעל הפרק הן יאן זומר ואנטולי טרובין, כאשר הנראזורי כבר נפגשו עם נציגיו של השוער האוקראיני. באשר לזומר, בחוזהו של השוער שהגיע לבאיירן מינכן בינואר במקום מנואל נוייר הפצוע יש סעיף שמאפשר לו להשתחרר באותו הסכום שהבווארים רכשו אותו - 9 מיליון יורו.

* מי שעשוי להגיע לבאיירן מינכן במקום זומר הוא גיורגי ממרדשווילי, שוער נבחרת גאורגיה הבוגרת והצעירה שגם נכנע לנבחרת ישראל ברבע גמר יורו הצעירות. ממרדשווילי הרשים בעונה החולפת בשערה של ולנסיה, כאשר העברתו תלויה גם במחיר שידרשו העטלפים תמורתו.

* באיירן מינכן קיוותה למכור את סאדיו מאנה לערב הסעודית, אך לטענת כריסטיאן פאלק מ"בילד" אין בכוונת הסנגלי לעבור לשם. הוא מעוניין להישאר בבאיירן מינכן אחרי שנה ראשונה לא פשוטה בקקבוצה והסביר כי ביקר לאחרונה בשגרירות ערב הסעודית מכיוון שהוא רוצה להגיע לבקר במכה.

* ליברפול לא תעמוד בדרכו של טיאגו אלקנטרה אם תתקבל הצעה עבורו ראויו. הספרדי בן ה-32 מסיים את חוזהו בעוד שנה, ואם לא יימכר יעזוב בחינם.

* המחירים בפרמיירליג ממשיכים להשתולל, ובעקבות ווסטהאם שצפויה לקבל סכום של תשע ספרות עבור דקלן רייס, כעת ברייטון דורשת מחיר דומה עבור מויסס קאיסדו. השחפים רוצים לפחות 100 מיליון פאונד עבור קשר נבחרת אקוודור, המועמדת העיקרית להחתימו צ'לסי לא מעוניינת להשקיע יותר מ-80 מיליון פאונד.

* דקלן רייס אמור להגיע היום לבדיקות רפואיות לקראת מעברו לארסנל, שתשלם עבורו כידוע 105 מיליון ליש"ט בסך הכל לווסטהאם. קשר נבחרת אנגליה יחתום על חוזה ארוך טווח.

* ברצלונה תאבד ילד פלא נוסף אחרי ארדה גולר? אלופת ספרד אמנם כבר סיכמה עם אתלטיקו פרננאנסה על החתמת ויטור רוקה בן ה-18, אך לפי "מונדו דפורטיבו" כעת הברזילאים הציבו אולטימטום של יממה להעברת הטפסים הרלוונטים להשלמת העסקה - אחרת הם יתחילו לבחון הצעות מקבוצות אחרות. בעוד במועדון הברזילאי מתחילים לאבד סבלנות כלפי ברצלונה, מועדונים כמו פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מוכנים לשלוח נציגים לדרום אמריקה כדי לדון בהצעות טובות מאלה של ברצלונה.

* ב"מיאמי הראלד" דווח כי אינטר מיאמי עומדת להחתים את ג'ורדי אלבה, שבדומה לחברו סרחיו בוסקטס, ישוב לשתף פעולה עם ליאונל מסי אחרי סיום החוזה בברצלונה. בארגנטינה אף דווח כי בדצמבר תנסה מיאמי לצרף אקס נוסף של ברצלונה - לואיס סוארס שמשחק כיום בגרמיו הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully