וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' בשמינית גמר ווימבלדון, אלקראס טייל לסיבוב השלישי

האלוף המכהן הכניע בשלוש מערכות את ואוורינקה במפגש לילי. הספרדי המדורג 1 ניצח את מולר הצרפתי, ציציפאס הדיח את מארי אליל הקהל

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

היום החמישי בווימבלדון יצא לדרך היום (שישי) לדרך כשבבמוקד עמדו המשחקים של קרלוס אלקראס ונובאק דג'וקוביץ'. המדורג מספר 1 לא התקשה להעפיל לסיבוב השלישי והסרבי שרוצה לשמור על תוארו גבר על סטן ואוורינקה בדרך לשמינית הגמר. בנשים: איגה שביונטק, המדורגת הבכירה בעולם, עשתה צעד נוסף לעבר זכייה ראשונה בטורניר היוקרתי עם ניצחון על מטריץ' הקרואטית והעפלה לשמינית הגמר.

קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. רויטרס
פייבוריט חזק. אלקראס/רויטרס

גברים

אחרי הניצחון על שארדי הצרפתי תוך פחות משעתיים, קרלוס אלקראס המדורג 1 לא התקשה מול צרפתי נוסף וניצח 4:6, 6:7, 3:6 את אלכסנדר מולר בתוך קצת יותר משעתיים וחצי. אלקראס נגרר אומנם לשובר שוויון בסט השני איך ניצח בקלות ובמערכה המכרעת שבר ל-3:5 בדרך לניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נובאק דג'וקוביץ' ווימבלדון. רויטרס
כבר בשמינית הגמר. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ', האלוף המכהן ומי שלמעשה זכה בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם האחרונים, פגש את אחד הטניסאים היחידים שיותר מבוגרים ממנו בסבב וניצח אותו בשלוש מערכות. סטן ואוורינקה בן ה-38 שבסיבוב השני הפתיע כשניצח בארבע מערכות את תומאס מרטין אצ'ברי הארגנטיני, ניצח בעבר שש פעמים את הסרבי. אלא שהפעם זה היה מפגש במעמד צד אחד. דג'וקוביץ' נזקק לקצת יותר משעתיים כדי לנצח את השוויצרי הוותיק 3:6, 1:6, 6:7 ויפגוש בשמינית הגמר את הורקאש הפולני.

אנדי מארי טניסאי בריטי באימון. רויטרס
רק כמעט. אנדי מארי/רויטרס

אנדי מארי, אלוף ווימבלדון פעמיים בעבר, התייצב למשחק נגד סטפנוס ציציפאס כשהוא מוביל 1:2 במערכות מאתמול וקיווה להמשיך את החלום לזכייה שלישית בתואר הנכסף מכולם בגיל 36. אלא שאת היווני התוכניות האלו לא עניינו והוא שבר את ליבו של מארי והקהל המקומי עם ניצחון 6:7, 7:6, 6:4, 6:7, 4:6. ציציפאס, שנאבק על הניצחון בשובר השוויון של הסט הרביעי, הצליח לשבור ל-1:2 בסט המכריע וניצח בסופו של דבר כפי שהוא אוהב, אחרי מותחן ממושך.


הולגר רונה, הדני המדורג שישי העפיל בקלות לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 3:6, 6:7, 4:6 מול רוברטו קרבאייס באנה הספרדי בתוך קצת יותר משעתיים וחצי. רונה עדיין לא שמט מערכה בטורניר ובסיבוב הבא הוא אמור לפגוש את דוידוביץ' פוקינה הספרדי, במשחק שיהווה עבורו משוכה גבוהה יותר.

דניל מדבדב, הרוסי המדורג 3 בעולם ואחד הפייבוריטים לזכייה, עלה לסיבוב השלישי עם ניצחון בשלוש מערכות 3:6, 3:6, 6:7 על אדריאן מנארינו הצרפתי.

הולגר רונה ווימבלדון. רויטרס
טייל לסיבוב השלישי. רונה/רויטרס

משחקים נוספים:

מתאו ברטיני (איטליה) - אלכס דה מינור (15, אוסטרליה) 3:6, 3:6, 4:6
ג'ייסון קובלר (אוסטרליה) - ניקולאס חארי (28, צ'ילה) 5:7, 7:5, 6:3, 6:4
סשה זברב (19, גרמניה) - יוסוקה ווטאנוקי (יפן) 4:6, 7:5, 2:6, 2:6
קמרון נורי (12, בריטניה) - כריסטופר יובנקס (ארצות הברית) 6:3, 3:6, 6:2, 7:6
אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה (31, ספרד) - בוטיק ואן דה זנדסחלופ (הולנד) 1:6, 6:2, 4:6, 3:6

איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
מחפשת כרטיס לשמינית. שביונטק/רויטרס

נשים

ארינה סבאלנקה (2) מבלארוס עבדה קשה כדי לנצח 6:2, 5:7, 2:6 את ורבארה גראצ'בה מצרפת. גראצ'בה כבר הפתיעה השנה יריבות מהטופ 10, אבל לא על משטח הדשא. סבאלנקה זכתה באוסטריה השנה ונעצרה בצרפת רק בחצי הגמר. סבאלנקה קרסה במערכה הראשונה ונשברה שלוש פעמים, אבל שברה ל-5:6 בסט השני והמערכה השלישית היתה כבר חד צדדית לטובת הבלארוסית.

מי שתפסה את הכרטיס לשמינית הגמר היא המדורגת מספר 1 בעולם, איגה שביונטק שגם היא מעולם לא זכתה בווימבלדון. שביונטק ניצחה את הקרואטית פטרה מרטיץ' 2:6, 5:7 ותפגוש את בלינדה בנצ'יץ' בסיבוב הבא.

ארינה סבאלנקה ווימבלדון. רויטרס
התגברה על הפסד מערכה. סבאלנקה/רויטרס

משחקים נוספים:

אנהלינה קלינינה (26, אוקראינה) - ביאנקה אנדרסקו (קנדה) 6:2, 4:6, 7:6
אירינה קמליה בגו (29, רומניה) - אנה בלינקובה (רוסיה) 7:5, 6:3
מדיסון ברנגל (ארצות הברית) - יקטרינה אלכסנדרובה (21, רוסיה) 6:7, 7:6, 7:6

ויקטוריה גולוביץ' (שוויץ) - מדיסון קיז (18, ארצות הברית) 7:5, 6:3
אלכסנדרה ססנוביץ' (בלארוס) - פטרה קביטובה (9, צ'כיה) 7:5, 6:3
אונס ג'אבור (6, טוניסיה) - זושואן באי (סין) 1:6, 1:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully