וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של סולומון על טוטנהאם: "גאווה שמנור חוזר לקדמת הבמה"

לקראת המעבר היוקרתי, שלומי בן עזרא התראיין ב-103FM: "מועדון בעייתי? הלוואי שאני הייתי נמצא בקבוצה כזו. מאמין שהעונה השנייה שלו באנגליה תהיה הרבה יותר טובה"

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מנור סולומון יגיע בסוף השבוע ללונדון כדי להשלים את מעברו לטוטנהאם. אחרי עונת בכורה בפרמיירליג כמושאל משחטאר דונייצק לפולהאם, הקשר שיחגוג את יום הולדתו ה-24 בהמשך החודש ימשיך להתגורר בלונדון, אבל ישתדרג לאחד המועדונים הגדולים בליגה הטובה בעולם עם חוזה ארוך טווח לחמש שנים.

הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM התראיין סוכנו, שלומי בן עזרא, שהתייחס לציפיות של מנור ושל התרנגולים אחד מהשני לקראת השלמת העסקה.

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. ברני ארדוב
"ראינו שהוא לוקח את המושכות כמו שצריך"/ברני ארדוב

"זה לא ציפיות, אלא דרישות", אמר הסוכן, "כשדורשים משחקנים יותר, הם מביאים יותר. יש לו שנה חמישית מחוץ לישראל, הוא לוקח את המושכות כמו שצריך וראינו את זה מול אנדורה. אני מאמין שהעונה השנייה באנגליה כשחקן זר תהיה הרבה יותר טובה גם מבחינה אישית ומנטלית".

הסוכן גם התייחס לכך שטוטנהאם אחרי עונה רעה, ללא קמפיין אירופי ואולי בלי הכוכב הגדול הארי קיין שרוצה לעזוב: "הלוואי שהייתי נמצא בכזה 'מועדון בעייתי'. אני חושב שדווקא שנה שעברה מי שלא היה בסדר זה קונטה, לא המועדון. אני חושב שהמועדון מבין את הסיטואציה שהוא לא משחק בכמה מפעלים בו זמנית. אני חושב שזאת גאווה לכדורגל שלנו ששחקן כמו מנור חוזר לקדמת הבמה. זה המועדון מצוין עם שחקנים אדירים ואני מקווה שמנור יביא גאווה לכל המדינה, יש פה אחד מאחורי היציאה שלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בן עזרא עוד הרחיב על נושא הפיצויים ששחטאר דורשת מטוטנהאם: "אני יודע שיש משחק ביניהם באצטדיון של טוטנהאם ואני יודע שכל ההכנסות הולכות אליהם. אני אדע יותר שבוע הבא, אבל למנור אין צד בעניין. פיפ"א החליטה ומבחינתו מנובמבר הוא שחקן חופשי. אם מנור יחתום יש טרום עונה של שבוע ואז טוטנהאם טסה לתאילנד לסיבוב משחקים לפני שהעונה מתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully