וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום: קבוצות ליגת העל יבחרו בין ארבעה לחמישה זרים בסגל

6.7.2023 / 20:13

מספר הזרים יישאר זהה לעונה שעברה לאור הסיכום בין יו"ר המנהלת לשר הספורט. ההבדל: סכום הכסף שייכנס ממתווה השר והמענק המשודרג שיגרום לרוב הקבוצות לרשום ארבעה זרים בטופס

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

קבוצות ליגת העל בכדורסל יבחרו גם העונה בין ארבעה לחמישה זרים, וזאת לאחר סיכום בין יו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג לבין שר הספורט מיקי זוהר.

ההבדל בין העונה שעברה לעונה הקרובה הוא בסכום הכסף שייכנס ממתווה השר, כשכל קבוצה שתבחר להחזיק במשך כל העונה ארבעה זרים בטופס ולא חמישה תזכה למענק משודרג של כ-2.2 מיליון שקל, מה שיגרום לרוב קבוצות הליגה לבחור במתווה זה.

המנצחים הגדולים של האירוע הם ארגון השחקנים שעמדו על אי הגדלת מספר הזרים כפי שהיה נראה לאורך זמן רב שיחול בעונה הבאה, והצליחו באמצעות מתווה השר להוריד את כמות הזרים הכללית בליגה.

שחקני הפועל תל אביב - צ'ינאנו אונואקו, ג'ורדן מקריי, שומרים על שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. דני מרון
יש סיכום. ספידי סמית' מהפועל ירושלים נגד הפועל תל אביב/דני מרון

ארי שטינברג, יו"ר המנהלת: "אני מודה לשר התרבות והספורט מר מיקי זוהר על הבאת בשורה היסטורית לכדורסל הישראלי ועל עזרתו הגדולה להגעה למתווה שמוסכם על כל הצדדים. אני מודה לארגון השחקנים בראשות עודד שעשוע ולניר אלון על מאמציהם להגיע למתווה המוסכם. אני בטוח שהמתווה יצעיד את ליגת העל והכדורסל הישראלי לפסגות חדשות בשנים הקרובות ומאמין שהליגה תהיה יותר תחרותית, יותר איכותית ויותר מותחת מאי פעם".

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "אני מודה לשר התרבות והספורט מיקי זוהר וליו"ר המנהלת ארי שטינברג. הגענו למתווה טוב שיגרום לקבוצות לשתף יותר ישראלים וזאת היתה המטרה העיקרית, אני מקווה בעקבות המתווה לראות הרבה יותר ישראלים משמעותיים בליגה בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully