וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירתה של השייטת האולימפית שי קקון נהרסה בסערה ההיסטורית בהולנד

6.7.2023 / 17:41

הסופה "פולי" הייתה החזקה בתולדות המדינה ונגרם נזק גדול לכל הסירות במעגן, כולל לזו של השייטת הישראלית שהגיעה לטובת אימוני הכנה לאליפות העולם באוגוסט

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

השייטת האולימפית שי קקון, שייצגה את ישראל במשחקי טוקיו 2020, מתאמנת בימים אלה בהולנד לקראת אליפות העולם שתתקיים באוגוסט. קקון ומאמנה פבריציו לזריני, ומספר יריבות אימון שנמצאות איתה, קיבלו התרעה מהרשויות על סופה העומדת לפקוד את אתר האימונים ולכן הקפידו על קשירה מוגברת של הסירות שלהן במעגן שבחוף.

אתמול (רביעי) במהלך היום פקדה הסופה "פולי" את המדינה ובמהלכה נמדדו רוחות של 80 קשר (150 קמ"ש). עוצמת הסופה הפתיעה אפילו את הרשויות המקומיות, שהוציעו במהלך היום התרעה מיוחדת, המבקשת מכל התושבים להשאר בבתיהם.

סופת הקיץ המפתיעה היא החזקה ביותר שפקדה את הולנד בהיסטוריה המתועדת והנזק במדינה גדול. באתר התחרות קרסו עצים ואפילו העמודים המבוטנים, אליהם נקשרו הסירות נעקרו ממקומם. סירתה של קקון, ביחד עם כל הסירות במעגן הועפה ברוחות העזות ונגרם לה נזק גדול.

הסירות שנפגעו בסופה בהולנד לפני אליפות העולם. שי קקון,
הסירות שנפגעו במעגן במהלך הסופה בהולנד/שי קקון

"זו הייתה הסופה החזקה ביותר בה חזיתי" סיפרה קקון הבוקר, עם תום הסופה. "מההודעה של הרשויות הבנו שעומד להיות משהו משמעותי, אבל לא דמיינתי שנזק כזה ייתכן. ביקשו מאיתנו להשאר בתוך המבנה לאורך כל הסופה וכל היום שמענו את שאגות הרוח שבחוץ. הסירות שלי ושל השותפות שלי לאימון נהרסו לחלוטין וכרגע אין ברירה אלה לרכוש סירה חדשה לצורך ההכנות לאליפות העולם".

קקון עומדת להשתתף בתחילת אוגוסט באליפות העולם, ביחד עם שאר נבחרות ישראל בשייט בדגמים השונים. אליפות העולם תתקיים בהאג, ושם יחולקו הקווטות הראשונות למשחקים האולימפיים פריז 2023. "אין ספק שזו פגיעה לא פשוטה בהכנות שלי לאליפות העולם ומכה כלכלית מאתגרת" סיפרה קקון, "אבל אני מאמינה שיהיה בסדר. כרגע אני מתרכזת ברכישת סירה חדשה וחזרה כמה שיותר מהירה לאימונים, כדי לנסות ולזכות בכרטיס לפריז".

  • עוד באותו נושא:
  • שי קקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully