וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפתח מוצלח לקין: ערן זהבי כבש, 0:1 למכבי ת"א על מ.ס. אשדוד

6.7.2023 / 20:04

המאמן האירי צפה בקבוצתו לראשונה במשחק אימון, החלוץ הבקיע מ-11 מטר במחצית הראשונה וקבע את תוצאת הסיום בקרית שלום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

עשרה ימים אחרי שרובי קין מונה למאמן מכבי תל אביב, הערב (חמישי) הוא זכה לראות את קבוצתו החדשה לראשונה בפעולה כאשר בקרית שלום נערך משחק הכנה נגד מ.ס. אשדוד שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות הצהובים-כחולים, מפנדל של ערן זהבי בדקה ה-42 אחרי שגיא מזרחי מצא את דור פרץ ברחבה, אבל האחרון הוכשל בניסיון לבעוט לשער.

היה זה משחק סגור לתקשורת ולקהל, שאיפשר לקין להתרשם לראשונה משחקניו החדשים, כידוע זמן קצר לאחר שמונה לתפקיד במקומו של אייטור קראנקה שפוטר בשבוע של פתיחת האימונים.

ערן זהבי, חלוץ מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שער ראשון לעונה. ערן זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
משחק הכנה ראשון עבורו כמאמן ראשי/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

הרכב מכבי תל אביב במחצית הראשונה: רועי משפתי, גיא מזרחי, אנריק סבוריט, שרן ייני, אור רויזמן, אייל גולסה, דור פרץ, בר כהן (נדב נידם 34), מתן חוזז, יונתן כהן, ערן זהבי.

הרכב מחצית שנייה: תומר אלון, דריק לוקאסן, שחר פיבן, שחר רוזן, ניר ביטון, יוריס ואן אובריים, נדב נידם (בר לין 62), פארפה גיאגון, דן ביטון, אילון אלמוג, סייד אבו פרחי.

כידוע, מכבי תל אביב היא לא היחידה שהחליפה מאמן הקיץ, כי גם במ.ס. אשדוד נעשה שינוי על הקווים כאשר אלי לוי מונה במקום רן בן שמעון שהוביל את הקבוצה לארבע שנים מוצלחות תחתיו. בניגוד לצהובים, מ.ס. אשדוד כבר ערכה משחק הכנה עד כה כאשר פגשה לפני שלושה ימים את בית"ר ירושלים והשתיים נפרדו ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully