וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב תמשיך לשחק בגביע האתגר

במהלך הקיץ בדקה הנהלת הקבוצה את האפשרות להצטרף למסגרת האירופית היוקרתית ביותר - ליגת האלופות, מטרה מקצועית שהציבה לעצמה לשנים הקרובות. בשל דרישות מחמירות של הליגה הזאת, שאינן ריאליות עבור מכבי יעדים תל אביב, החליטה הקבוצה להישאר בגביע האתגר

מכבי תל אביב בכדורעף. יחצ,
מכבי תל אביב בכדורעף/יחצ

דאבליסטית הכדורעף, קבוצת מכבי יעדים תל אביב, סגנית אלופת גביע האתגר האירופי בעונה האחרונה, תמשיך לשחק גם בעונה הקרובה 2023/2024 במסגרת גביע האתגר.

במהלך הקיץ בדקה הנהלת הקבוצה את האפשרות להצטרף למסגרת האירופית היוקרתית ביותר - ליגת האלופות, מטרה מקצועית שהציבה לעצמה לשנים הקרובות. בשל דרישות מחמירות של הליגה הזאת, שאינן ריאליות עבור מכבי יעדים תל אביב, החליטה הקבוצה להישאר בגביע האתגר. הגרלת המשחקים בגביע האתגר תתקיים ב-19 ביולי בצהריים. מכבי יעדים תל אביב, סגנית האלופה במפעל זה תיכנס למעגל המשחקים בשלב המוקדמות השלישי (10-12 באוקטובר) והגומלין כעבור שבוע. טרם נקבעה הביתיות.

ההתאחדות האירופאית הודיעה למכבי יעדים תל אביב,כי אולמה הביתי בהדר יוסף שתכולתו כ-1000 איש אינו עומד בתקנות ליגת האלופות. בשני משחקי שלב המוקדמות נדרשות הקבוצות לשחק באולמות שתכולתם המינימלית 1500 מושבים ובשלב הבא הדרישה היא לאולמות עם מינימום של 2500 מושבים.

מאמן הקבוצה גל גלילי הסביר: "החלטנו להישאר בגביע האתגר, מסגרת בה משחקות כ-40 קבוצות שבעונה הקרובה תהיה חזקה יותר עם הצטרפותן של קבוצות בכירות מאיטליה, פולין, טורקיה וצרפת. בקבוצה הצרפתית SAINT NA ZAIRE משחק קאיל הנסינג ששיחק לפני שנתיים ושלוש בקבוצה שלנו".

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף. יחצ,
אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף/יחצ

גלילי ציין מהן המטרות המקצועיות של מכבי יעדים תל אביב בעונה הקרובה ואמר: " אנחנו שואפים לשמור על תואר האליפות והזכייה בגביע המדינה שהם הלחם והחמאה שלנו. בגביע האתגר אנחנו שואפים להתקדם צעד אחר צעד לשלבים הגבוהים ביותר של המפעל הזה ולייצר עונה נוספת של חוויה אירופאית מיוחדת לקהל שלנו".

על מצבת השחקנים של מכבי יעדים תל אביב אמר גלילי: "בנינו קבוצה עמוקה יותר. חיזקנו את הספסל מה שאומר שיש לנו יותר שחקנים במספר עמדות שיוכלו לעלות מהספסל למשטח המשחק ולתרום יותר למשחק הקבוצתי".

דורון שיטרוק יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר: "קבוצת הכדורעף של מכבי יעדים תל אביב ,כחלק מהמועדון הרב ענפי הגדול בישראל, המפעיל 20 ענפי ספורט, נמצאת בתנופה הישגית משמעותית. אנו כמועדון משקיעים משאבים ארגוניים וכספיים רבים כדי לחזור על הישגי השנה שעברה ומעבר לכך. גביע האתגר הביא רוח אחרת לכדורעף הישראלי והוכיח ,כי אפשר להביא את הכדורעף לכל בית בישראל ולקבץ 3,500 אוהדים במשחק לאולם אחד. הדרישות הבינלאומיות לאולם גדול יותר, יעלו את רף האתגר לאור ההיצע שקיים בישראל .אני מאמין, שבעתיד נתמודד עם הדרישה. המטרה בעונה הקרובה היא אחת - לזכות בגביע האתגר!"

אסף ליבר יו"ר קבוצת הכדורעף מכבי יעדים תל אביב אמר:" מסיבות ארגוניות וכלכליות אין באפשרותנו להצטרף בעונה הקרובה לליגת האלופות. יחד עם זאת, זו בהחלט המטרה המקצועית שלנו בעתיד. אנו עושים ונמשיך לעשות כל שביכולתנו להשתלב בליגה הזאת בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully