וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה יוצאת לאליפות אירופה, חסין: "ננסה להפתיע"

הנבחרת עד גיל 20 תופיע בסגל אנונימי יחסית בכרתים ותנסה לצלוח בית קשה. המאמן: "כולם מכירים את הישגי העתודה, זה מחייב"

נבחרת העתודה המריאה היום (חמישי) לכרתים לקראת פתיחת אליפות אירופה דרג א' שתיפתח ביום שבת בכרתים. בניגוד לשנים עברו, הנבחרת מעמידה סגל אנונימי יחסית, כמעט נטול כוכבים. נועם יעקב הוא השם הבולט בסגל, אבל מסביבו נמצאים שחקנים פחות מוכרים. במשחקי ההכנה בלטו לצד יעקב גם השוטינג גארד רון ציפר ושחקן הפנים המתאזרח דניאל וולף.

מהסגל שסיים האת האליפות בקיץ שעבר במקום הרביעי ביבשת, נותרו שלושה שחקנים בלבד - ציפר, אבנר דרור ויובל לוין - והקאדר שיעמוד לרשות המאמן אלעד חסין מורכב ברובו מילידי 2004, השנתון הצעיר יותר.

הנבחרת הוגרלה לבית קשה כולל בלגיה, איטליה וטורקיה, שזכתה בשבוע שעבר במדליית הארד באליפות העולם עד גיל 19, ותשלח נציגות מכובדת משם לכרתים.

רון ציפר, נבחרת העתודה. קובי אליהו
מיועד להיות אחד השחקנים הבולטים בסגל. רון ציפר/קובי אליהו

לקראת היציאה אמר המאמן אלעד חסין: "כולם כולל כולם מאוד נרגשים לקראת המעמד. עשינו הכנה מאוד אינטנסיבית בזמן הקצר שעמד לרשותנו. כמובן שלייצג את המדינה, בטח בשלבים כאלו ועם נבחרת עתודה שכולם מכירים את ההישגים שלה, זה תמיד מחייב ודורש מאיתנו לבוא בשיא הריכוז ובשיא המחוייבות. נבוא כדי לתת את הכל, השחקנים מאוד מחוברים ונחושים, עבדו קשה בהכנה ונבוא מול כל קבוצה להסתכל בלבן של העיניים ולנצח כל משחק".

חסין הוסיף: "טורקיה היא נבחרת מאוד מחוברת שכמעט כולם הם נבחרת הנוער של השנה שעברה שהגיעה לגמר. עקבנו אחריהם באליפות העולם עד גיל 19, שם ניצחו את ארצות הברית במשחק על המקום השלישי. יש שם כמה שחקנים שהם פרוספקט NBA ויורוליג. כמשחק ראשון זו משוכה קשה מאוד, הם בכושר נהדר אחרי אליפות מצויינת, אבל כמו שאמרתי, אנחנו לא חוששים מאף אחד, נבוא עם כל מיני ניסיונות להפתיע ונקווה שנעשה את זה".

הסגל: נבו זומרפלד (קפטן), דניאל וולף, דניאל גואטה, יובל לוין, עידו הראל, אבנר דרור, אריאל אייזיק, נוה מינץ, רון ציפר, אופק גול, יואב ברמן, נועם יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully