וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלוך עדיין רחוק מאוד מהרמה של סיטי. לעזוב כעת יהיה צעד מסוכן"

על רקע העניין הגובר בכוכב הנבחרת הצעירה, באוסטריה מזהירים: "מעבר פזיז מדי יפגע בהתפתחות שלו. צריך להישאר בזלצבורג"

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

ההופעות המצוינות של אוסקר גלוך ביורו הצעירות הגבירו עוד יותר את ההתעניינות בו בקרב קבוצות בכירות ביבשת, אבל באוסטריה מאמינים שהדבר הנכון מבחינת הקשר הצעיר יהיה להישאר ברד בול זלצבורג לפחות עוד עונה אחת.

כזכור, בימים האחרונים פורסם כי קבוצות על רבות ביבשת כמו מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם, מילאן, ברצלונה, ויאריאל, סביליה ועוד קבוצות עוקבות אחרי גלוך. אבל למרות שזלצבורג כנראה תשמח למכור אותו כעת אם התמורה תהיה מספיק טובה, באוסטריה מייעצים לו אחרת.

"גלוך הציג את הכישרון שלו בחצי השנה הראשונה בזלצבורג והראה יכולות טכניות מרשימות. אבל גם אם קבוצות בכירות באירופה רוצות אותו, עדיין יש לו המון מקום לשיפור", נימקו באתר "Abseits". בכל מקרה, אוסקר יצטרך לבחור את היעד הבא שלו בזהירות. מובן שהוא כישרון גדול, אבל אסור לו לטעות ולחשוב שהוא כבר ברמה של מנצ'סטר סיטי, כי למעשה הוא רחוק מאוד משם".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אוסקר גלוך. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זלצבורג מחכה. גלוך/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

באתר המשיכו: "אם גלוך יעבור לקבוצה בכירה כעת, הוא עלול לעבור ממנה בהשאלה, וזה רחוק מלהיות תסריט אופטימלי. גם אם מבחינה כלכלית ייתכן שזה נראה אטרקטיבי, מבחינה מקצועית זה יהיה לכל הפחות צעד מסוכן שעלול לפגוע בהתפתחות שלו. גלוך זקוק לפחות לעוד עונה אחת ברד בול זלצבורג, שתעניק לו הרבה מאוד דקות משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully