וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לזוגיות: מרוץ האהבה חוזר לתל אביב

המיזם החדשני שזכה להצלחה גדולה בשנתו הראשונה חוזר ב-14 בספטמבר ומזמין את ציבור הרווקים והרווקות לבוא, לחגוג , לרוץ ו.. להכיר. הפרטים בפנים

מרוץ האהבה של תל אביב. יחצ,
מרוץ האהבה של תל אביב/יחצ

קבוצת RGE בשיתוף עיריית תל אביב-יפו גאות להציג: הודיס סינגלס ראן - מרוץ האהבה החדשני יצא לדרך לראשונה בשנה שעברה וסחף אחריו קהל גדול של פנויים פנויות שבאו לחגוג, לרוץ ולהכיר. המרוץ חוזר השנה במתכונת מורחבת ומזמין את קהל הרווקים/ת להשתתף בו גם כאירוע ספורטיבי ותרבותי וגם כהזדמנות מרעננת להכיר את בן/בת הזוג.

המרוץ, המופק על ידי חברת שוונג, מורכב השנה מ-2 מקצים: מקצה קליל של 5 קילומטרים עבור מתחילים או סתם רווקים ורווקות המחפשים חווית ריצה (או הליכה) לא מחייבת וקשה. ומקצה שני של 10 ק"מ המיועד לרצים הרציניים שגם רוצים למצוא בן או בת זוג שלוקחים את חיי הספורט שלהם ברצינות כמוהם.

המירוץ מציע לכל אלה שבשבילם זו התנסות ראשונה בריצה - קבוצות ריצה מקדימות בניהולה של גולדי רייך , מדריכת ריצה מוערכת בתחום. קבוצות הריצה יהיו בדרגות שונות על מנת להכין את הרצים באופן הדרגתי לקראת המרוץ בהתאם ליכולות שלהם ואולי על הדרך .. כבר להתחיל ולהכיר רווקים ורווקות .. עוד לפני שהמרוץ התחיל.

בתום המקצים יתקיים אירוע הדייטינג הגדול בישראל ויכלול מספר מתחמי תוכן ייחודיים לצד הפנינג היכרויות והופעות חיות.

יום חמישי 14 בספטמבר | 17:30 | מתחם המגדלור, נמל תל אביב |

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully