וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נו, קדימה, לפחות תנסו": באנגליה הופתעו מה"בונקר הישראלי"

בממלכה ביקרו את השיטה של לוזון: "אנגליה שיחקה בהליכה". והם לא היו היחידים שהשתוממו: "הישראלים לא באו לשחק כדורגל"

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

המסע החלומי של הנבחרת הצעירה הסתיים אמש (רביעי) עם הפסד 3:0 לאנגליה החזקה, במשחק בו שוב תוסכלה על ידי השחקנים הבריטיים שגילו עליונות פיזית, טקטית וטכנית, ומנעו מישראל לפתח התקפות.

אבל גם באנגליה הופתעו לנוכח ההתגוננות והזהירות הבולטת של שחקני ישראל במשחק.

ב"דיילי מייל" כתבו: "עד היום נבחרת אנגליה הצליחה להפחיד כל יריבה בגאורגיה, אבל ישראל איפשרה לשחקני ההגנה להחזיק בכדור מבלי לתת להם שוב אתגר למשך דקות ארוכות, מה שגרם לאי נוחות ועצבנות מצד אוהדי ישראל. שחקני אנגליה פשוט הלכו על המגרש בזמן שהכדור ברגליים שלהם, מבלי שישראל ניסתה לעשות דבר. קדימה, לפחות תנסו - אבל ישראל בקושי ניסתה".

צפו בתקציר המשחק

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. MB Media, GettyImages
התגוננות מוגזמת? לוזון אתמול/GettyImages, MB Media

בתקשורת האנגלית דיווחו גם על אווירה עוינת נגדם, ועל רוב ישראלי ביציעים. "התחושה הייתה שמדובר במשחק חוץ מול קהל עוין. בירידה למחצית, אפילו היו כמה עיתונאים ישראלים ששרקו בוז לשחקני אנגליה", הוסיפו ב"דיילי מייל", וב"סאן" ציינו: "האוהדים הישראלים נתנו לנבחרת של גיא לוזון אווירה ביתית, אבל על כר הדשא, היא בקושי יזמה".

גם עיתונאים וסקאוטים מרחבי אירופה הופתעו משיטת המשחק המתגוננת מאוד של ישראל, ומחוסר הלחץ שהפעילו השחקנים על אלו של אנגליה, שנראה כמעט כמו הוראה שקיבלו מהצוות המקצועי.

"האמת היא שציפיתי להרבה יותר מישראל אחרי שנקלעה לפיגור 1:0. אוסקר גלוך שוב השאיר רושם חיובי, אבל 0:3 לאנגליה זו התוצאה המוצדקת", צייץ כתב רשת TNT פפה דל בוסקה.

העיתונאי הספרדי קרלוס חאבייר ארגוייו צייץ: "ישראל לא באה להתחרות במשחק הזה, אבל זה עדיין לא מונע ממנה את ההישג העצום. השחקן שיחיד שהצליח לשבור את קווי ההגנה של אנגליה היה דווקא הבלם גיל כהן, אבל חוץ מזה לא ראינו מישראל יותר מדי. סתיו למקין ורוי רביבו התקשו מאוד מול שחקני ההתקפה האנגלים, ודור תורג'מן לא הצליח להקל הפעם על חייו של אוסקר גלוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully