וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוק קרובה לצירוף חלוץ, ומגבשת הרכב לקראת בית"ר ירושלים

שלושה שבועות למשחק הראשון, היוונים נפרדו ב-1:1 מסטיאווה בוקרשט ועדיין נואשים לחיזוק: "הזמן מתקתק והלחץ מחניק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

פאוק סלוניקי ערכה אמש (רביעי) את משחק ההכנה הראשון שלה בקיץ הנוכחי ונפרדה מסטיאווה בוקרשט ב-1:1. היוונים מתכוננים לצמד המשחקים נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג והם עדיין עם סגל חסר מאוד.

ב-SDNA כתבו אחרי המשחק אמש: "סטפנוס צימה בן ה-17 לא הגיע למחנה האימון בגלל שהוא נמצא עם נבחרת הנוער ביורו, ובמצב הנוכחי של הסגל, אפילו שחקן בגילו מהווה חיסרון משמעותי לרזבאן לוצ'סקו. פאוק עוד לא החתימה את החלוץ שהיא כל כך צריכה, את הקשר הדומיננטי, את שחקן הכנף, את המגן - כולן עמדות שסומנו. הזמן מתקתק לקראת המשחק הראשון נגד בית"ר ירושלים והלחץ הופך למחניק".

בכל מקרה, המאמן רזבאן לוצ'סקו כבר החל לנתח עם הצוות שלו את בית"ר ירושלים והוא גם מגבש הרכב. הקשר דוגלאס אוגוסטו (שמבוקש בערב הסעודית) ייעדר מהמשחק הראשון נגד הקבוצה מהבירה בגלל שהוא סוחב כרטיס אדום מהעונה שעברה, ובמרכז המגרש אמורים לפתוח סטפן שוואב ותאוחריס צינגראס שחזר מהשאלה בטולוז.

על שלושת המקומות מתחת לחלוץ נאבקים ארבעה שחקנים: טייסון הוותיק, יאניס קונסטנטליאס, אנדריה ז'יבקוביץ' וחאלד נאריי. בחוד הפייבוריט לפתוח הוא ברנדון הספרדי, אבל ייתכנו התפתחויות בקרוב.

אמבוואנה סמאטה במדי אנטוורפן. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ביוון מדווחים שהוא יגיע בסוף השבוע. סמאטה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פאוק נפרדה בקיץ מהחלוץ הפורטוגלי נלסון אוליביירה ואחרי מחול שדים שכלל אינספור שמות של מועמדים - ביוון טוענים שנמצא המיועד: אמבוואנה סמאטה. ב-Sport24 סיפרו: "אם מה שאומרים בסביבת החלוץ זו האמת, הוא יגיע לסלוניקי לקראת סוף השבוע כדי לעבור בדיקות ולחתום".

סמאטה בן ה-30 לא היה האופציה הראשונה וגם לא השנייה של פאוק, אבל נראה שהוא יגיע מפנרבחצ'ה. בשנה שעברה הטנזני שיחק כמושאל בגנק וכבש 6 שערים בליגה הבלגית, ועונה לפני כן הושאל לאנטוורפן.

פאוק סלוניקי תארח את בית"ר ירושלים ב-27 ביולי למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully