וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המחטף של ריאל מדריד: "פנרבחצ'ה זועמת על ארדה גולר"

בתקשורת הקטלאנים טוענים: הקבוצה הטורקית העדיפה שילד הפלא יחתום בברצלונה משום שסיכמה מולה שהוא יעבור רק בעונה הבאה. וגם: מי השחקנים שיחנכו אותו במדריד?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

ארדה גולר היה השם החם ביותר בשוק ההעברות האירופי בשבוע האחרון. ברצלונה שלחה את דקו לטורקיה כדי לסגור את תנאי העברתו עם פנרבחצ'ה וזה אכן קרה. אלא שברגע האחרון ריאל מדריד ביצעה מחטף והקשר ההתקפי בן ה-18, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם, צפוי להירכש מפנרבחצ'ה תמורת קצת יותר מ-20 מיליון יורו ולחתום על חוזה ארוך טווח בשורות הבלאנקוס.

ברצלונה נותרה מתוסכלת מהמהלך הזה של ריאל מדריד, אבל מסתבר שלא רק היא. בתקשורת הקטלאנית טוענים שעלי קוץ', הנשיא של פנרבחצ'ה, דרש שגולר יחתום בברצלונה משום שהמשמעות של זה היתה אמורה להיות שהוא יעזוב את טורקיה רק בעונה הבאה.

ארדה גולר, שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
העדיף את ריאל מדריד ועצבן את פנרבחצ'ה. ארדה גולר/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

צפו בגולר בפעולה

ברצלונה סיכמה מול פנרבחצ'ה על כך שהטורקי יעבור אליה רק בעונה הבאה ויישאר בטורקיה בעונת 2023/24, אלא שריאל מדריד ביצעה כאמור מחטף וגולר אמור להתחרות עם רודריגו על מקום בהרכב הבלאנקוס.

בטורקיה טוענים שגולר נפגש גם עם אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד וגם עם הנשיא הכל יכול פלורנטינו פרס ולמפגשים האלו היתה השפעה מכרעת על החלטתו של גולר, כאשר טוני קרוס ולוקה מודריץ', השחקנים הוותיקים והמנוסים בריאל מדריד אמורים "לחנוך" את הילד שרק בפברואר האחרון חגג 18.

רק בפברואר האחרון חגג גולר 18, אבל כבר צבר ניסיון רב יחסית לגילו. הוא עלה לבוגרים של פנרבחצ'ה כשהיה בגיל 16 ומיד הציג יכולות מסירה וראיית משחק נדירות, שהפכו אותו לשם החם בפנקסים של מועדוני הצמרת של הכדורגל העולמי. גולר היה חתום בפנר עד 2025, אולם החליט לעשות את הצעד ולעבור לחו"ל כבר עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully