וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הצעת הקיצוץ ממכבי תל אביב: הכוכב האדום בלגרד רוצה את אלכס פויתרס

5.7.2023 / 22:05

הצהובים מנהלים משא ומתן עם הסנטר האמריקאי על חוזה חדש בעלות נמוכה יותר, ובינתיים נכנסה לתמונה קבוצת יורוליג נוספת. נכון לעכשיו: באסקוניה אינה משחררת את מאט קוסטלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

מכבי תל אביב החתימה את ג'יימס ווב, אבל עמדת הפורוורד/סנטר בקבוצה עדיין פתוחה. הצהובים היו רוצים להנחית את מאט קוסטלו, אלא שנכון לעכשיו מועמדותו אינה רלוונטית.

למרות הדיווחים בספרד כי באסקוניה מעוניינת למכור את קוסטלו, לפחות בינתיים היא לא נכנסת למשא ומתן על תנאי עזיבתו, בין אם מדובר בעיכוב זמני (בשל הרצון לסגור עסקאות עם שחקנים אחרים) ובין אם מדובר בהחלטה להשאירו.

אלכס פויתרס מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בין צהוב לאדום. אלכס פויתרס/לירון מולדובן

בשל כך, במכבי לא ממהרים לוותר על אלכס פויתרס מתוך הבנה שהם זקוקים לשחקן בכיר נוסף שיוכל לתפקד כסנטר. אלופת המדינה לא מימשה את האופציה להאריך את חוזהו של האמריקאי, שהחמיץ את רוב שלבי העונה החולפת בגלל פציעה בידו, אך הציעה לו להישאר בשכר מופחת.

הצהובים אינם משחקים לבד במגרש הזה, וכעת הכוכב האדום בלגרד נכנסה לתמונה ומעוניינת לצרפו. קבוצתו של דושקו איבנוביץ' נפרדה משחקני הפנים בן בנטיל וחסן מרטין, בעוד פיליפ פטרושב עשוי להמשיך - אך רק לאחר שינסה למצות את סיכוייו להגיע ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully