וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לקו הקדמי: מכבי תל אביב החתימה את ג'יימס ווב לשנתיים

5.7.2023 / 22:54

הצהובים הפעילו את סעיף שחרורו של הפורוורד (29, 2.06) מוולנסיה, והוא צפוי לתפוס את מקומו של ג'רל מרטין. בעונה שעברה קלע 8 נקודות למשחק ביורוליג

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על שחקן החיזוק הראשון שמצטרף לקבוצה הקיץ: הצהובים הפעילו את סעיף השחרור של ג'יימס ווב, והפורוורד שהיה חתום לשנה נוספת בוולנסיה הספרדית, עבר לאלופת המדינה בחוזה לשנתיים כשמי שצפוי לשלם את המחיר הוא ג'רל מרטין, שלמועדון היה עוד כשבוע כדי לממש את האופציה עליו לעונה הבאה.

המאמן עודד קטש אמר לאתר הרשמי לגבי ההחתמה: "ג'יימס הוא שחקן שיכול לשחק בשתי עמדות וזה יכול לעזור לנו מאוד. הוא שחקן אקטיבי עם קליעה טובה. יש לו אופי טוב שזה משהו שחשוב לנו, וניסיון יורוליג. אנחנו חושבים שהוא בהחלט יכול לשדרג אותנו ולהתאים לשיטת המשחק שלנו".

ווב עצמו אמר: "מכבי זה מועדון מהטופ עם היסטוריה נהדרת של ניצחונות. האוהדים מרגשים ומלאי תשוקה, האווירה מחשמלת ואני סופר מתרגש להגיע ולהוסיף עוד קצת אנרגיה. יאללה מכבי!".

ג'יימס ווב במדי ולנסיה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
צפוי לתפוס את מקומו של מרטין. ג'יימס ווב במדי ולנסיה/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עוד כדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ווב (29, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת בויזי סטייט משנת 2016 שהעביר שנה וחצי בליגת הפיתוח לפני שקיבל הזדמנות בברוקלין נטס וקלע 1.6 נקודות למשחק בעשרה משחקים. לאירופה הוא יצא בקיץ 2018 כשחתם בבון הגרמנית, ואחרי עונה אחת חזר לליגת הפיתוח בה רשם 13.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק עבור איווה.

בקיץ 2020 שב ווב לאירופה, חתם בלאריסה מיוון, הצטיין עם 13.3 נקודות ו-9.6 ריבאונדים וגרם ללא מעט קבוצות להכניס אותו לרשימות שלהם. כבר במהלך אותה עונה הצטרף למורסיה וקלע 12.1 נקודות בממוצע בליגה הספרדית. הקיץ חתם בוולנסיה, רשם 10 נקודות למשחק ב-24 הופעות בליגה הספרדית ו-8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג.

למכבי תל אביב יש שמונה שחקנים חתומים שעליהם הצהירה לעונה הקרובה: לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ון דיברתולומאו, בונזי קולסון, רפי מנקו, ג'ייק כהן, ג'וש ניבו ורומן סורקין. בנוסף הקבוצה צפויה להודיע בתקופה הקרובה על צירופם של בריאן אנגולה, תמיר בלאט ו-וויל ריימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully