וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיניז הוצג כמאמן נבחרת ברזיל, אנצ'לוטי עובד על מעבר לריו

מאמן פלומיננזה אמור להדריך את הסלסאו עד שהאיטלקי יגיע: "חייבים לנצל את הכישרון של ניימאר". מאמן ריאל מדריד כבר עושה תכניות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

פרננדו דיניז, שמונה אתמול (שלישי) למאמנה הזמני של נבחרת ברזיל עד שקרלו אנצ'לוטי יהיה פנוי לקחת את התפקיד, הוצג הערב במסיבת העיתונאים. דיניז רשם לפני שלושה חודשים את ההישג המשמעותי הראשון שלו כמאמן כשזכה עם פלומיננזה באליפות ה"קריוקה", הליגה של ריו דה ז'ניירו, וימשיך להדריך את פלומיננזה במקביל לאימון הסלסאו.

"זה שילוב של אושר וכבוד להיות כאן ולהיבחר למשימה הזו. זו הגשמת חלום ואני מתכוון, כפי שעשיתי בכל מקום אחר, לשרת היטב את הכדורגל בנבחרת ברזיל", אמר דיניז. "ארצה להביא את השחקנים לגרסה הכי טובה שלהם ולהראות את מה שהביא אותי לכאן. יש בידיי את החומר הגולמי הטוב ביותר בעולם".

פרננדו דיניז מוצג כמאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
נרגש מהמינוי. דיניז/רויטרס

מי שהזכיר את שמו של דיניז כבר לפני כשבועיים, כנראה עוד לפני שמועמדותו עלתה על הפרק, היה ניימאר שאמר בריאיון ל"גלובו" כי מדובר במאמן האידיאלי לנבחרת ברזיל. הערב דיניז התייחס לכוכב הגדול ביותר שישחק תחתיו: "הוא כישרון על וייקח הרבה זמן עד שייוולד עוד אחד כמוהו. ברזיל ברת מזל שיש לה שחקן כזה פעם בכמה שנים. אנחנו חייבים לנצל את הכישרון שלו".

על האפשרות שימשיך בתפקיד מעבר לשנה הקרובה אמר: "אני לא חושב יותר מדי על העתיד. לעזוב את פלומיננזה לטובת הנבחרת? לעולם לא הייתי עושה את זה, עד כמה שזה חלום"

דיניז, שחתום בפלומיננזה לעוד שנה וחצי, נשאל בנוגע לניגוד אינטרסים אפשרי בין שני תפקידיו: "כל עוד אני בהתאחדות הברזילאית, אעשה את הטוב ביותר בשבילה. תמיד בנושאים האלה יש מי שמטיל בספק, אבל אין כאן עניין לא אתי. אתן 100% מעצמי גם כשאהיה בפלומיננזה וגם בנבחרת, במיוחד בחלונות פיפ"א".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מרוכז במדריד, אבל חושב גם על ריו. אנצ'לוטי/רויטרס

כאמור, מי שצפוי לתפוס את המושכות בשנה הבאה הוא אנצ'לוטי, שיסיים חוזה בריאל מדריד. ב"גלובו" נטען כי המאמן האיטלקי חולם על זכייה במונדיאל 2026 כדובדבן שבקצפת לקריירה המפוארת שלו, וכל כך נרגש לאמן את ברזיל שהוא ביקש לעבור לריו דה ז'ניירו, שם אשתו תמיד חלמה לגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully