וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום יוקרתי: אנתוני פארקר מונה לג'נרל מנג'ר אורלנדו מג'יק

אחרי 11 שנים בהן מילא תפקידים שונים בארגון, שחקן העבר האגדי של מכבי תל אביב קיבל את המושכות: "השחקן הקבוצתי האולטימטיבי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

שחקנה האגדי לשעבר של מכבי תל אביב, אנתוני פארקר, ממשיך לטפס בדרגים המקצועיים באורלנדו מג'יק והיום (רביעי) קודם לתפקיד משמעותי במיוחד, כשמונה לג'נרל מנג'ר בקבוצה מפלורידה.

פארקר, ששימש בשנתיים האחרונות כעוזר למנהל המקצועי הקודם, ג'ון האמונד שקודם גם הוא לתפקיד בכיר יותר. "אנתוני מביא זווית ייחודית בהיותו שחקן עבר, והיה נהדר לראות את ההתקדמות שלו משחקן, לסקאוט, לג'נרל מנג'ר בליגת הפיתוח ולעוזר GM במג'יק. אנתוני הוא השחקן הקבוצתי האולטימטיבי ואנו מלאי ציפייה למנהיגות, הניסיון והאנרגיות שלו", החמיא לו ג'ף ולטמן, הנשיא לענייני כדורסל באורלנדו.

אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר. יוסי ציפקיס
אנתוני פארקר בישראל במהלך תקופתו כסקאוט אורלנדו מג'יק/יוסי ציפקיס

פארקר, ששיחק חמש עונות במכבי תל אביב וזכה עמה בחמישה דאבלים בישראל ובשלושה גביעי אירופה, כשהוא נבחר ל-MVP של היורוליג שנתיים ברציפות ב-2004-2005, פילס לעצמו את הדרך בשדרה הניהולית באורלנדו ב-11 השנים מאז הפרישה שלו ממשחק פעיל. ב-ESPN נכתב עליו כי "קבוצות רבות התעניינו בשירותיו במהלך השנים הללו, אבל הוא נשאר עם המג'יק והתכונן בשיטתיות לתפקיד בכיר שם".

כאמור, אחרי הפרישה הוא שימש כסקאוט במשך חמש שנים, בין 2017 ל-2021 הוא ניהל את קבוצת הבת לייקלנד מג'יק ובעונתו האחרונה הוביל אותה לזכייה באליפות ליגת הפיתוח, לפני שחזר כאמור לאורלנדו.

הקבוצה סיימה את עונת 2022/23 עם המאזן ה-24 בטיבו מתוך 30 הקבוצות ב-NBA. בדראפט שנערך לפני כשבועיים היא בחרה את הגארדים אנתוני בלאק במקום השישי וג'ף הווארד במקום ה-11, ופארקר יקווה שהשניים הללו יסייעו להחזיר את אורלנדו להיות קבוצה תחרותית בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully