וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב לומברוזו חתם לשנתיים בבנפיקה ליסבון: "בונים פרויקט גדול"

כוכב נבחרת ישראל בכדוריד הסביר את ההחלטה לא לממש את החוזה בקיילצה ולחתום בפורטוגל: "התחילו שם צרות כלכליות והחלטתי לשנות כיוון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

יואב לומברוזו, כוכב נבחרת ישראל בכדוריד, ישחק בעונה הבאה בבנפיקה ליסבון מפורטוגל, מי שזכתה לפני שנה בליגה האירופית ובונה כעת פרויקט וסגל מסקרן לקראת העונה הבאה. לומברוזו, שיחגוג בשבוע הבא 23, כבר חתם במהלך העונה שעברה לארבע שנים בקיילצה הפולנית, סגנית אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, אבל בחר לא לממש את ההסכם והיום (רביעי) הסביר בריאיון לאתר איגוד הכדוריד.

"זו החלטה לגמרי לא פשוטה, ובסופו של דבר היא הייתה החלטה שלי לצאת מהחוזה בקיילצה ולעבור לבנפיקה", אמר לומברוזו שהצטיין במדי לימוז' מהסטארליג הצרפתית. "חתמתי שם בשלב כל כך מוקדם, ולמעשה הייתי אמור להגיע אליהם כבר במהלך העונה החולפת. הדברים לא יצאו לפועל, בגלל שהתחילו שם לצערי בעיות כלכליות. ועדיין, הייתי אמור לפתוח איתם את העונה הבאה. בסוף מרץ החלטתי לשנות כיוון ולא לקחת את הסיכון. קיבלתי הצעה טובה מבנפיקה. היא עניינה אותי בגלל הפרויקט הגדול שהם בונים. לאחר שהגענו לסיכום, הקבוצות הגיעו להסכם העברה ביניהן. מדובר בחוזה לשנתיים בפורטוגל".

יואב לומברוזו, שחקן כדוריד בנפיקה ליסבון. בנפיקה ליסבון כדוריד, אתר רשמי
"לעשות יחד עם המועדון את קפיצת המדרגה". יואב לומברוזו/אתר רשמי, בנפיקה ליסבון כדוריד

על בנפיקה סיפר: "הם משנים את הקבוצה. העונה הייתה פחות טובה, והם החליטו לבצע שינויים רבים, כמו לדוגמא הצירוף של השוער מייק ינסן שזכה עם מגדבורג בליגת האלופות, ושל מיגל סאנצ'ס ששיחק עם קיילצה בשנים האחרונות. מדובר במועדון עם יומרות וציפיות, מועדון פאר בפורטוגל. הם השקיעו הרבה במטרה לזכות באליפות פורטוגל ולהופיע בהמשך בליגת האלופות. הספקתי לבקר בליסבון אחרי שהעונה נגמרה. מעבר לעיר המדהימה, המועדון מתנהל שם בצורה יוצאת דופן, עם ענפי ספורט רבים ומובילים. משהו נדיר גם בקנה מידה של המועדונים המובילים בכדוריד העולמי. עכשיו המטרה היא להשתלב, ולעשות יחד עם המועדון את קפיצת המדרגה. אני ממריא לשם בעוד 10 ימים, מלא ציפיות להצליח".

על הפציעה ולקראת קמפיין מוקדמות אליפות העולם עם נבחרת ישראל, שהוגרלה לפגוש את לוקסמבורג בשלב הראשון בנובמבר, אמר לומברוזו: "הפציעה כבר מאחוריי, ולגבי הנבחרת, זה היה חסר לי מאוד לא לשחק במפגשים האחרונים בגלל אותה פציעה. למרות שהיא חוותה קמפיין פחות טוב, אני מקווה שבקמפיין הבא אנחנו נעמוד במטרות שלנו ונעשה את קפיצת המדרגה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully