וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים האולימפיים נחשפו לראשונה למדים הרשמיים לפריז 2024

5.7.2023 / 16:57

בפגישה עם מחלקות האופנה והשיווק של אתר האופנה, נתנו הספורטאים את דגשיהם לעיצוב תוך התייחסות לנוחות והפונקציונליות של המדים, לצד היבטי האופנה והסטייל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

לינוי אשרם, רז הרשקו, פיטר פלציק, איתי מגידי, דניס לוקטב ויעקב טומרקין - יו"ר ועדת הספורטאים, נחשפו היום (רביעי) למדים הרשמיים של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפריז 2024 בעיצוב האתר TERMINAL X. בפגישה עם מחלקות האופנה והשיווק של אתר האופנה, נתנו הספורטאים את דגשיהם לעיצוב תוך התייחסות לנוחות והפונקציונליות של המדים, לצד היבטי האופנה והסטייל.

אתר האופנה TERMINAL X חבר לוועד האולימפי בישראל ונבחר לעצב ולייצר את המדים החדשים של המשלחת האולימפית, אותם ילבשו בטקסי הפתיחה והאירועים הרשמיים. המטרה: לעצב מדים המתכתבים עם הערכים האולימפיים של מצוינות וחדשנות לצד סטייל צעיר מחד וממלכתי מאידך. בהמשך, הקולקציה "כחול לבן" שבתהליכי עיצוב צפויה להימכר באתר האופנה TERMINAL X כקולקציית קפסולה לקהל הרחב.

לינוי אשרם, רז הרשקו, פיטר פלציק, איתי מגידי, דניס לוקטב, יעקב טומרקין. דימה טליאנסקי,
לינוי אשרם, רז הרשקו, פיטר פלציק, איתי מגידי, דניס לוקטב, יעקב טומרקין/דימה טליאנסקי

דנה עיני סמנכ"לית האופנה ועדי שמחוני-שגיב, סמנכ"לית השיווק של אתר האופנה TERMINAL X: "אנו גאות לארח במשרדינו את נציגי הספורטאים האולימפיים המביאים לעם ישראל גאווה רבה. אנחנו שמחות על שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי לאתר האופנה TERMINAL X וגאים לעצב את המדים הרשמיים לאולימפיאדת 2024. שיתוף הפעולה נולד באופן טבעי ומתוך חיבור בין עולם הספורט לעולם האופנה, החדשנות והעיצוב יחד".

הג'ודאית האולימפית רז הרשקו: "אני שמחה להיות פה במשרדי TERMINAL X ומתרגשת לראות לראשונה את המדים הרשמיים שעיצבו עבורנו לאולימפיאדה 2024. שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי לאתר האופנה מאפשר לנו, הספורטאים, בפעם הראשונה להביע את דעתנו עוד בשלבים הראשונים של תהליך העיצוב. אני אוהבת שהמדים העתידיים של הנבחרת משדרים המון סטייל, ואת אופציית הבחירה שכל אחד מאיתנו יוכל לבחור את הבגד שהכי מתאים עבורו מבחינת נוחות וגזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully