וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' וואה: "מאחל הצלחה לנבחרת ישראל מול אנגליה"

נשיא ליבריה ג'ורג' וואה, מגדולי הכדורגלנים האפריקאים בעברו, קיבל היום את פרס ידידי ישראל והתרגש

מייקל אוונס, נשיא ידידי ישראל, ניר קמחי נציג הבעלים ידידי ישראל, שר החוץ אלי כהן ונשיא ליבריה ג'ורג וואה שקיבל את פרס ידידי ישראל. דותן גואטה,
מייקל אוונס, נשיא ידידי ישראל, ניר קמחי נציג הבעלים ידידי ישראל, שר החוץ אלי כהן ונשיא ליבריה ג'ורג וואה שקיבל את פרס ידידי ישראל/דותן גואטה

נשיא ליבריה ג'ורג' וואה ביקר במוזיאון ידידי ישראל בירושלים יחד עם שר החוץ אלי כהן. מייקל אוונס, נשיא FOZ ערך לנשיא ליבריה ולשר החוץ הישראלי סיור מקיף במרכז המדיה של ידידי ישראל והראה להם את הקמפוס ואת הדירות שהקימו למען שורדי ושורדות השואה. בסיום הביקור העניקו נשיא ידידי ישראל, מייקל אוונס ושר החוץ אלי כהן לנשיא ליבריה, ג'ורג' וואה, את פרס ידידי ישראל היוקרתי על פעילותו להידוק הקשרים בין ישראל לליבריה.

פרס ידידי ישראל, שנוסד על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל ויו"ר FOZ הבינלאומי לשעבר, שמעון פרס ז"ל, הוענק במהלך השנים ל-23 מנהיגי עולם, כולל נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ וסגן הנשיא לשעבר מייק פנס.

בטקס הודה ג'ורג' וואה נשיא ליבריה על הפרס ואמר: " אני מתרגש ונפעם לקבל את פרס ידידי ישראל היוקרתי ולעמוד בשורה אחת עם מנהיגים רמי מעלה אחרים שקיבלו את הפרס. ליבריה אוהבת ועומדת לצד ישראל ונמשיך לתמוך בישראל ולחזק את הקשרים בין שתי המדינות".

בשיחה לאחר הטקס, דיברו הנשיא וואה ומייקל אוונס על כדורגל. וואה, מטובי הכדורגלנים בהיסטוריה של אפריקה והאפריקאי היחיד שנבחר לכדורגלן השנה בעולם של פיפ"א, ציין כי הוא שמע על העפלת הנבחרת הצעירה של ישראל לחצי גמר אליפות אירופה בכדורגל וכי מאחל לנבחרת הישראלית לנצח היום.

"הידוק הקשרים והידידות החמה"

שר החוץ אלי כהן בטקס הענקת פרס ידידי ישראל לנשיא ליבריה: "ליבריה היא אחת מהידידות הגדולות של ישראל ביבשת אפריקה. אני מודה לנשיא ליבריה, ג'ורג' וואה, על התמיכה בישראל במוסדות הבינ"ל .סיכמנו כי נפעל ביחד להעמיק את שיתופי הפעולה הכלכליים בתחומי האנרגיה, החקלאות והמים, תוך שימוש בידע ובניסיון הישראלי וקידום משלחות מסחריות בישראל ובליבריה".
השר כהן הודה למוזיאון ידידי ישראל שאירח היום את טקס הענקת פרס ידידי ישראל לנשיא ליבריה, וציין את חשיבות הפעילות של ארגון ידידי ישראל למדינת ישראל ובראשם ד"ר מייק אוונס ומייקל אוונס נשיא ידידי ישראל foz".

מייקל אוונס, נשיא FOZ אמר: "אני רוצה לברך את נשיא ליבריה ג'ורג' וואה לרגל הזכייה. אסור לשכוח כי ליבריה היא אחת משתי המדינות האפריקאיות היחידות שהצביעה בעד הקמת מדינת ישראל בהצבעת החלוקה באו"ם. אזרחיה שומרים חסד מיוחד למדינת ישראל לאור הקשרים הכלכליים מסחריים בין שתי המדינות ומאז בחירתו לנשיא דאג ג'ורג' וואה להדק את הקשרים ולחזק את הידידות החמה בין שתי המדינות".

מוזיאון ידידי ישראל בנחלת שבעה בירושלים הוא מרכז היסטורי חווייתי המאפשר למבקרים בו, להכיר את הגיבורים והסיפורים של הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת מדינת ישראל זאת באמצעות 7 מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית.

מרכז מורשת ידידי ישראל הוקם בשנת 2015 על ידי המייסד ד"ר מייק אוונס, סופר רבי מכר מספר אחד, ומועמד לפרס נובל לשלום על המאבק באנטישמיות. מרכז מורשת ידידי ציון הוא פלטפורמה המוקדשת למאבק באנטישמיות וב-BDS, ועוסקת בחיזוק המודעות לתמיכה ההיסטורית של ידידי ישראל הנוצרים. מרכז המדיה המתקדם במרכז מקיים עשרות אירועים, פעילויות ומסיבות עיתונאים בהתאם לחזון מוזיאון FOZ.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully