וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם מכרז להקמת בריכת שחיה אולימפית באשדוד

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לבניית בריכת שחיה אולימפית בעלות של כ-50 מיליון שקלים. המתחם, שישתרע על פני 5700 מ"ר בשלושה מפלסים, ייבנה בקרית הספורט החדשה ברובע פארק לכיש

הדמיית בריכה אולימפית באשדוד. הדמיה: V5 אדריכלים,
הדמיית בריכה אולימפית באשדוד/הדמיה: V5 אדריכלים

מנהלת הסכם הגג באשדוד מקדמת את הקמתן של אלפי יחידות דיור בפרויקטים רבים המיועדים לצעירי העיר ולתושביה. הפרויקטים יוקמו ברבעים הוותיקים לצד הקמת רבעים חדשים תוך חידוש תשתיות. פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד הוא "בית בפארק לכיש", רובע המגורים החדש שייבנה בחלקה הצפוני של העיר, בסמוך לשפך נחל לכיש.

הרובע החדש יכלול גם קריית ספורט רחבת ידיים, אצטדיון כדורגל לכ-20 אלף צופים, היכל ספורט (ארנה) עם 5,000 מקומות ישיבה, בריכת שחייה אולימפית ומגרשי אימונים. קריית הספורט תהיה פעילה לאורך כל שעות היממה ותציע לתושבים, בכל גיל, אפשרויות תעסוקה ומגוון פעילויות פנאי ואיכות חיים.

השבוע חלה התקדמות נוספת כאשר עיריית אשדוד פרסמה את המכרז להקמת הבריכה האולימפית. מדובר במתקן שישתרע על שטח של כ-5,700 מ"ר, הכולל מספר אלמנטים: בריכת שחייה אולימפית על פי התקן הבין לאומי (אורכה 50 מטר, רוחבה 25 מטר),כ- 400 מושבים לצופים, מלתחות לשחיינים, חדרי ניהול תחרויות, חדר כושר לספורטאים, בית קפה, משרדי מנהלה וכן שטחי שירות. אפיון הבריכה בוצע ע"י רשות הספורט העירונית בראשות יורם אסרף ותכנון הבריכה בוצע ע"י חברת האדריכלים 5 V.

בכניסה הראשית למבנה מתוכננת רחבה ציבורית המתאפיינת בשטחים מגוננים ומרוצפים, הממשיכים את תוואי הרחובות הראשיים שנפגשים במעגל התנועה אל מול הכניסה. הפרויקט מיועד להשתלב עם האצטדיון הנבנה בסמוך והחניות הממוקמות סביבו באופן כזה שתנועת הולכי הרגל, בעיקר ילדים, תתבצע באופן רציף על מדרכות ורחבות ללא צורך בחציית נתיבי תנועת כלי רכב.

על פי תנאי המכרז, הקבלן נדרש לסיים את ביצוע העבודות כהגדרתן במסמכי המכרז תוך 24 חודשים מיום מסירת צו התחלת עבודה ע"י העירייה. המועד האחרון להגשת שאלות הינו 31 ביולי 2023 והתאריך האחרון להגשת ההצעות הינה 7 בספטמבר 2023.

זה המקום לציין כי ברובע המגורים החדש, פארק לכיש אשדוד, שישמש כשער הכניסה לפארק לכיש ויחבר בינו לבין העיר אשדוד, מתוכננים להיבנות כ-2,700 יחידות דיור, כאשר כ - 50% מכל יחידות הדיור שייבנו מיועדות לזוגות צעירים, זכאי משרד השיכון. בנוסף, לצד מתחמי המגורים צפויים להיבנות שטחי מסחר, תעסוקה, פארקים ומבני ציבור.

ממנהלת הסכם הגג אשדוד נמסר השבוע כי יחידות הדיור ברובע החדש שווקו במלואן והחלה כבר הקמה של רבות מיחידות הדיור אשר נמצאות בשלבי החפירה והדיפון . כמו כן האצטדיון העירוני נמצא בשלב היסודות . במקביל, העבודות לסלילת כבישים, מדרכות ותשתיות לשלב א נמצאות לקראת סיומן והתכנון להקמת מוסדות חינוך נמצא בהליך מתקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully