וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי נאווי האריך חוזה והושאל להפועל פתח תקוה. רווה אסייג נבחן

קשר נבחרת הנוער חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב והועבר להתחשלות בשורות העולה החדשה. אסייג ינסה להרשים. באייה הושאל לחדרה

תקציר ממשחק האימון: הפועל באר שבע גברה 0:3 על וולונטאר/ספורט1

רוי נאווי, מכוכבי נבחרת הנוער שסיימה במקום השלישי באליפות העולם עד גיל 20, ישחק בעונה הקרובה בהפועל פתח תקוה מליגת העל לאחר שמכבי תל אביב הגיעה לסיכום על השאלתו לשורות העולה החדשה.

נאווי בן ה-19, שהבקיע עשרה שערים בעונה החולפת בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, חתם על הארכת חוזה בתמורה להשאלתו למלאבס. אחרי המונדיאליטו בו סייע לנבחרת של אופיר חיים לזכות במדליית הארד, כזכור גם הבקיע מול יפן במשחק הקריטי בשלב הבתים, הוא כעת זוכה להזדמנות ראשונה בקבוצת הבוגרים ויעשה זאת בליגה הבכירה.

נאווי כבר הספיק לרשום אימון בכורה בהפועל פתח תקוה ובמועדון אמרו: "הוא שחקן מוכשר מאוד, אנחנו מאושרים מהמהלך".

שחקני מכבי תל אביב שחר פיבן, אוראל באייה, ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
כבר שיחק בבוגרים. באייה/אריאל שלום

נאווי הוא לא הקשר היחיד שיוצא ממכבי תל אביב בהשאלה בעונה הקרובה בתמורה להארכת חוזה, כי גם אוראל באיה הושאל להפועל חדרה אחרי שחתם על חוזה עד תום עונת 2025/26. באייה בן ה-19, שכבר זכה לערוך הופעות בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, בעונה החולפת שיחק רק בקבוצת הנוער והחמיץ חלק ניכר ממשחקיה עקב פציעה.

מלבד נאווי, שחקן נוסף שמועמד להצטרף להפועל פתח תקוה הוא רווה אסייג מהפועל תל אביב, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים. בצוות המקצועי יקבלו החלטה לגבי אסייג במהלך הימים הקרובים ואם יוחלט שאכן יש רצון לצרפו, ייכנסו הצדדים למשא ומתן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully