וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא עבדה וקארצב: "אלו עשרת הכישרונות הכי גדולים בישראל"

בספרד הרכיבו את "העשירייה הבולטת בדור הזהב", כולל 6 שחקנים מהנבחרת הצעירה ו-4 מנבחרת הנוער: "חלום המונדיאל נראה ריאלי"

אוסקר גלוך מדבר לפני המשחק של הנבחרת הצעירה מול אנגליה בחצי גמר היורו/ספורט1

עולם הכדורגל מתפעל מההצלחות של הנבחרות הצעירות של ישראל, ועכברי הענף כבר משננים חלק מהשמות של הכישרונות הבולטים. באתר הספרדי "BeSoccer" הגדילו לעשות כשלקראת חצי גמר יורו הצעירות הערב (19:00, ספורט1) מול אנגליה, ניסו לבחור את עשרת הכישרונות הצעירים הגדולים בישראל נכון לעכשיו.

הנבחרת של האתר הספרדי הורכבה משישה שחקנים שמככבים כעת בנבחרת הצעירה - דניאל פרץ, אוסקר גלוך, סתיו למקין, רוי רביבו, דור תורג'מן וענאן חלאיילי - ומארבעה שחקנים של נבחרת הנוער - אור ישראלוב, אל ים קנצפולסקי, אילי מדמון ותאי עבד.

שחקנים בולטים אחרים ששיחקו הקיץ בנבחרות הצעירות כמו עדן קארצב, עומרי גנדלמן (הנבחרת הצעירה) או חמזה שיבלי (נבחרת הנוער) נותרו מחוץ לרשימה, וכך גם שחקנים צעירים אחרים שנעדרו הקיץ מהיורו מסיבות שונות כמו ליאל עבדה, דורון ליידנר, סוף פודגוראנו ומוחמד כנעאן.

עשרת הכישרונות הצעירים הבולטים בכדורגל הישראלי. מתוך אתר "BeSoccer", צילום מסך
הנבחרת של האתר הספרדי/צילום מסך, מתוך אתר "BeSoccer"

"מקסיקו 70 ממשיך להיות הגביע הקדוש של הכדורגל הישראלי, אבל היום יותר מאי פעם, הכדורגל שם קרוב לטורניר גדול", כתבו באתר. "נכון שיש דרך ארוכה לעבור מהברקות בגילאים הצעירים להצלחה יציבה בנבחרות בוגרים, ונכון שהרבה כישרונות צעירים נופלים בשלב הזה, אבל הדור הנוכחי מסתמן ככזה שיכול לקחת את ישראל למחוזות שהיא חולמת עליהם. כשדור הזהב יבשיל, העפלה למונדיאל תהפוך לחלום הרבה יותר ריאלי עבור נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully