וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואתן רוקדות: הישג לבית הספר למחול סול אקדמי

גאווה ישראלית - נבחרת הריקוד של בית הספר למחול סול אקדמי בניהולה של הכוריאוגרפית סול שגיא, זכתה במקום הראשון בתחרות הריקוד העולמית DWC שנערכה השנה בפורטוגל

השמעת ההמנון עם זכייתה של נבחרת הריקוד/יחצ

משלחת של כ120 איש יצאה מטעם סול אקדמי בשבוע שעבר לעיר בראגה בפורטוגל לייצג את ישראל ובה 65 רקדניות בגילאי 7 עד 17, שרוקדות בסול אקדמי, בליווי ההורים שהגיעו ללוות ולתמוך.
מדובר בתחרות בינלאומית שמתקיימת מידי שנה, כל פעם בלוקיישן אחר, עם כ-10,000 רקדנים ורקדניות מ- 50 מדינות שונות. מלבד האולימפיאדה, זה אירוע הספורט העולמי שבו משתתפים הכי הרבה ספורטאים.

שלב המוקדמות של התחרות מתרחש במדינה עצמה, כאשר חמשת המקומות הראשונים בכל קטגוריה ובכל מדינה, זכאים להשתתף בתחרות העולמית ולהתחרות על התואר הנכסף.

נבחרת המגה ג'וניור של "סול אקדמי" זכתה במקום הראשון בקטגוריית "היפ הופ קבוצה גדולה", שנה שניה ברציפות, ואף קיבלה הזמנת כבוד להופיע בגאלה הרשמית של התחרות. בהמשך זכו במקום בראשון בקטגוריית היפ הופ מיני קבוצה גדולה, לכיתות ג-ד, ובמקום השני בהיפ הופ קידס (10-13)מתוך 40 מתחרים מכל העולם.

סול סיפרה בהתרגשות מפורטו: "הרגע המדהים הזה בו התלמידות שלי עומדות על הבמה לאחר שהכריזו על זכייתן ובאולם מתנגן המנון מדינת ישראל בעוצמה שחודרת את העור ונוגעת ישירות ברגש של כולנו. כל זה כשבקהל יושבים עשרות ישראלים שצועקים את ההמנון עם דמעות בעיניים וגאווה בלב. אין דבר עוצמתי מזה, לשם כך בדיוק הבנות עבדו קשה מאוד חודשים על גביי חודשים, לייצג את המדינה שלהן בכבוד, ואין גאה ממני בילדות המדהימות האלו"

סול אקדמי הוקם מתוך כוונה ליצור סטודיו מקצועי ומוביל בארץ להיפ הופ עם גישה מאוד אישית ומשפחתית. ההכשרה בסטודיו מתחילה כבר בגיל 4, בסגנון ייחודי שפותח על ידי סול, שמטרתו להקנות את היסודות הבסיסיים בעולם המחול, ובמקביל להעצים את הבטחון העצמי. לאחר מכן הרקדנים והרקדניות בסטודיו עוברים לקבוצות יותר מקצועיות, והרקדנים המצטיינים יכולים להיבחן לאחת מהלהקות המקצועיות, וכך להפוך לרקדניות מקצועיות המשתתפים בתחרויות ומופעים באירועים ותחרויות בארץ ובעולם.

הכלל המנחה בסול אקדמי הוא שהלימודים נעשים באווירה משפחתית ומעצימה. בית הספר לריקוד מחולק לרמות ולגילאים, ומקנה ידע בכל סגנונות הריקוד- ג'אז, ברייקדאנס בלט ומודרני, מתוך הבנה שרקדן טוב צריך לשלוט בכל סגנונות המחול בשביל להיות רקדן היפ הופ מקצועי. בין תלמידותיה הבוגרות של סול ניתן למצוא את נועה קירל, שרקדה בסול אקדמי ולאחר מכן הייתה בנבחרת, עד שהתפרסמה, וכן רקדניות ורקדנים נוספים שרוקדים עם להקות מקצועיות בכל העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ריקוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully