וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב השיקה את מדיה החדשים: "חזרה למקורות המכביזם"

5.7.2023 / 12:00

הצהובים השיקו את התלבושות החדשות לקראת עונת 2023/24: "גם העונה הצבע הצהוב, שהוא 'תמיד מכבי', מוביל בגאון את עיצוב חולצת הבית כמו שכולנו אוהבים". וגם: מה המספר החדש של יונתן כהן?

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב השיקה הבוקר (רביעי) אתר אינטרנט חדש ואיתו גם את מדי הקבוצה החדשים לעונת 2023/24, שדרכם גם נחשף כי יונתן כהן ילבש החל מהעונה הקרובה את המספר 11 ולא 24.

"גם העונה הצבע הצהוב, שהוא 'תמיד מכבי', מוביל בגאון את עיצוב חולצת הבית כמו שכולנו אוהבים", נכתב באתר הרשמי של מכבי תל אביב, "בין אם זה כשהשחקנים עולים איתה לדשא, היא עליכם בזמן שאתם נותנים את הלב והנשמה ביציע או כאשר אתם צופים במשחק עם חברים בבר - החולצה הצהובה נושאת בתוכה את ההיסטוריה המפוארת, העוצמה והכוח של המועדון.

צפו בערן זהבי מציג את המדים החדשים

המדים החדשים של מכבי תל אביב לעונת 2023/24. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הבחירה בצהוב דומיננטי מסמלת עבורנו גם את החזרה למקורות המכביזם"/אתר רשמי, מכבי תל אביב
המדים החדשים של מכבי תל אביב לעונת 2023/24. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המדים החדשים של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב
המדים החדשים של מכבי תל אביב לעונת 2023/24. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יש שם גרסה בלבן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"הבחירה בצהוב דומיננטי מסמלת עבורנו גם את החזרה למקורות המכביזם וכדי להוסיף לכך - הפעם חולצת הבית מעוטרת בפסים כחולים בצדי החולצה, עליהם מוטבע הלוגו האיקוני והקלאסי של מכבי. לוגו המעורר את האחדות בין האוהדים והשחקנים למורשת ולהיסטורית המועדון ואת תחושת הגאווה על כך שכולנו מכבי.

מלבד מדי הבית הצהובים, מחכים לכם גם מדי החוץ החדשים על טהרת הצבע הכחול, סולידיים ואופנתיים, עם משחק מעודן בין גווני הכחול האהובים המתאימים לכל מי שגאה להיות מכבי בכל מקום".

עוד נכתב באתר של מכבי תל אביב: "לשתי התלבושות מצטרפת התלבושת השלישית, כולה סטייל וייצוגיות בצבע הלבן, שמשתלב עם הצהוב של מכבי המעטר את הצווארון והשרוולים בתפירה ייחודית. החולצה הלבנה מתאימה לכל אוהד ואוהדת שאוהבים להיות מסמר הערב באצטדיון, באירוע עם חברים ובכל מקום בו ירצו לבלוט".

החולצות נמכרות באתר הרשמי של מכבי תל אביב ובחנויות המועדון במחיר של 249 שקלים לפני הדפסת שם ומספר לכל המעוניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully