וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מרוצה: קלימלה יותר מחובר, פטרסון וספר מרשימים

5.7.2023 / 12:00

במועדון מאמינים שהפולני יציג יכולת משופרת אחרי עונת הבכורה. שחקני הרכש מרשימים באימונים. גם מרציאנו מציג יכולת טובה

תקציר ממשחק האימון: הפועל באר שבע גברה 0:3 על וולונטאר/ספורט1

שביעות רצון בהפועל באר שבע מפתיחת מחנה האימונים בפולין. הקבוצה ניצחה אתמול (שלישי) 0:3 את וולונטארי הרומנית במשחק הראשון של המחנה ומחרתיים תתמודד מול ויסלה קראקוב. מי שכבשו אתמול היו תומר חמד, גיא בדש ופטריק קלימלה. האחרון נראה מתחילת האימונים הקיץ הרבה יותר מחובר לקבוצה ובהפועל באר שבע משוכנעים כי החלוץ הפולני יהיה הרבה יותר מרשים בעונה הבאה מכפי שנראה במחצית העונה שעברה.

בקבוצה מרוצים עד כה מההשתלבות של שני שחקני הרכש ההתקפיים כריס פטרסון ואנטוניו ספר. השניים נכנסו אתמול למחצית השנייה והראו ניצוצות, אבל באימונים הם נראים כמי שכבר נטמעו בתוך הקבוצה והשחקנים שלצידם מעידים כי מדובר בשחקנים איכותיים שיוסיפו ליכולת של הפועל באר שבע בעונה הבאה. לפטרסון נערכה אתמול קבלת פנים מיוחדת בארוחת הערב וכיאה למי שמגיע משבדיה, הוא עלה על כיס ושר לשחקנים שיר של להקת אבבא.

כריס פטרסון שר אבבא

המאמן אליניב ברדה מרוצה עד כה מהגישה של כולם ומההשקעה. ברדה ממתין עדיין לזר נוסף שיהיה השישי של הקבוצה. גם באגף הישראלי קיימת שביעות רצון. אופיר מרציאנו שחוזר מתקופה ארוכה בחו"ל, מגלה יכולת טובה. מרציאנו נכנס לעמדה שהייתה בשליטת עומרי גלזר בעונה הקודמת ולא סוד שהוא היה מאוד דומיננטי עד שקיבל אפילו את הפנייה מהכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully