וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון מזהיר על בארסה": כך מודריץ' תרם ל"מחטף הענק" של ריאל

היהלום הטורקי ארדה גולר צפוי לחתום תוך 48 שעות ולא יושאל בעונה הבאה. הקרואטי סייע לשכנעו לדחות את ברצלונה: "אתה מספר 10 הבא של ריאל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

ריאל מדריד חוגגת את ההחתמה האסטרטגית של ארדה גולר, היהלום הטורקי המדובר. הקשר ההתקפי בן ה-18, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם, צפוי להירכש מפנרבחצ'ה תמורת קצת יותר מ-20 מיליון יורו ולחתום על חוזה ארוך טווח בשורות הבלאנקוס. לפי הדיווחים בספרד ובטורקיה, הוא צפוי לנחות במדריד ביממה הקרובה ולחתום תוך 48 שעות.

מדובר בהחתמה עם ערך מוסף עבור ריאל, בעיקר לאור העובדה שברצלונה ניסתה להחתים את גולר בכל הכוח, וכבר נראתה בעמדת זינוק מצוינת לסגור את העסקה. לפי ה"אס", הבלאנקוס אמנם עקבו אחרי גולר בשנים האחרונות אבל לא תכננו להגיש הצעה לרכוש אותו בקיץ הקרוב. כשראו שקבוצות רבות אחרות מנסות לצרף אותו כבר הקיץ, בדגש על היריבה המושבעת מקטלוניה, הם העלו הילוך והסכימו לשלם לפנר סכום גבוה יותר מסעיף השחרור של היהלום, שעומד על 17 מיליון יורו.

ארדה גולר, שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ריאל ראתה את ברצלונה מאיצה את השיחות - ולחצה על הגז. ארדה גולר/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

צפו בגולר בפעולה

"ניצחון מזהיר על ברצלונה", כתבו הבוקר ב"מארקה" בעקבות החתימה המסתמנת של גולר בריאל, וציינו כי "ברצלונה כבר חשבה שסגרה את העסקה, אבל גולר 'ננעל' מהרגע הראשון על ריאל, כמו ג'וד בלינגהאם". כזכור, ברצלונה שלחה את המנהל הספורטיבי דקו לביקור מיוחד בטורקיה כדי לסגור את עסקת גולר, וכבר האמינה שהכישרון הטורקי אצלה בידיים, אבל אז ריאל נכנסה לתמונה "בכל הכוח", והכל השתנה.

כחלק מהעסקה, הסכימה ריאל לא להשאיל את גולר בעונה הקרובה, אלא לאפשר לו להשתלב בקבוצה הבוגרת החל מהעונה הקרובה, על אף גילו הצעיר. מי שסייע לו לקבל את ההחלטה, כך טענו בספרד, הוא לא אחר מאשר לוקה מודריץ' שהצטרף למאמצי הגיוס ושוחח באופן אישי עם גולר. "אני עוזב בעונה הבאה, ורוצה שתיקח את חולצה מספר 10 ממני", אמר מודריץ' בשיחה.

רק בפברואר האחרון חגג גולר 18, אבל כבר צבר ניסיון רב יחסית לגילו. הוא עלה לבוגרים של פנרבחצ'ה כשהיה בגיל 16 ומיד הציג יכולות מסירה וראיית משחק נדירות, שהפכו אותו לשם החם בפנקסים של מועדוני הצמרת של הכדורגל העולמי. גולר היה חתום בפנר עד 2025, אולם החליט לעשות את הצעד ולעבור לחו"ל כבר עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully