וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "אנשים מובילים את וומבניאמה להיות כישלון"

כוכב גולדן סטייט טוען שהציפיות מוומבניאמה הן לא ריאליות ("לא קונה את זה") ומסביר איך ישמור עליו. וגם: מה-34 שחקנים שנבחרו לפניו בדראפט 2012, מי הכי משגע אותו?

דריימונד גרין יודע כמה יודע עד כמה זה קשה להפוך לאולסטאר ב-NBA, ולכן לא מבין איך פרשנים מכתירים בכזאת קלות את ויקטור וומבניאמה. גרין בן ה-33 שומע את כל הספקולציות וההייפ סביב הבחירה מספר 1 של הספרס בדראפט 2023, ואומנם בהחלט מזהה את הכישרון והפוטנציאל של הצרפתי בן ה-19 - אבל גם מאמין ש"אנשים מובילים אותו לכישלון".

"בנאדם, קשה ב-NBA הזה", אמר גרין בפרק של "פודקאסט P עם פול ג'ורג'". "קשה להפוך לאולסטאר בליגה הזו. אם כן, שיהיה לו בהצלחה. אבל להגיד שהוא הולך להיות אולסטאר בשנה הבאה, כאילו הוא לא צריך ללמוד את המשחק, אני לא קונה את זה. אני חושב שהוא יהיה מיוחד, אבל אולסטאר בשנה הבאה? אני חושב שזה קצת יותר מדי".

כבר תקופה ארוכה מעריכים שוומבניאמה יהיה כוכב, על רקע העובדה שהוא זריז, יודע לכדרר ולחדור, עם יד רכה מבחוץ - וכל זה בגובה 2.24 מטר. לדברי גרין, ב-NBA יש לא מעט שחקנים שימצאו דרך לעצור אותו, למנוע ממנו לכדרר ואולי גם לקלוע שלשות.

לפעמים, טוען גרין, שחקנים יכולים להיות בגובה שבו "זה הופך ללא יעיל בליגה הזו", כאשר היריבים חזקים או מהירים. "אני מצטער, אבל אתה לא יכול סתם לעבור דרכי בכדרור כמו הארלם גלובטרוטרס", אמר גרין, כאשר פול שאל איך ישמור על וומבניאמה. "... אתה צריך להתקרב אליו. אתה לא יכול לתת לו להרגיש בנוח. אם אתה נותן לו להרגיש בנוח אתה מפסיד. כי אתה לא חוסם את הזריקה שלו. יכול להיות שהוא אפילו לא יראה אותך מפריע לו, כי הוא 2.30 מ' והוא יורה את הכדור מכאן מעלה".

גרין טוען שהוא היה שומר על וומבאניאמה כבר מהרגע שמתחילה ההתקפה, כדי לנסות כדי למנוע ממנו להרגיש בנוח אחרי שסן אנטוניו קוטפת ריבאונד. לדבריו, "הוא הולך להיות חוסם אדיר ולהגן על הטבעת, אין ספק. אבל לפרק כל הגנה עליו? לא כל כך מהר. לא קונה את זה".

ויקטור וומבניאמה לבלואה מטרופוליטנס. GettyImages
לאט לאט. וומבניאמה/GettyImages
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא ממהר להלל. גרין/רויטרס

כמו כן, בפודקאסט גרין שוב דיבר על העובדה שהוא נבחר רק במקום ה-35 בדראפט 2012, כלומר 34 שחקנים נבחרו לפניו. ג'ורג' ביקש ממנו לבחור מי היה "הכי מגוחך" מכל אלה שנבחרו לפניו.

"הכי מגוחך? אני חושב ש... תראה, בלי לזרות מלח על הפצעים של אף אחד... אבל אנדרו ניקולסון נבחר מעליי, במקום 19. כאילו, זה שחקן שאתה אפילו לא יודע איך לבטא את שם בית הספר שלו (St. Bonaventure)", אמר גרין.

ניקולסון נבחר במקום ה-19 על ידי אורלנדו מג'יק. הוא שיחק ארבע עונות באורלנדו מ-2012 עד 2016. אחר כך בילה את עונת 16-17 עם הנטס והוויזארדס. זו הייתה העונה האחרונה שלו ב-NBA.

הווריורס אפילו בחרו שני שחקנים בעצמם לפני שבחרו בגרין במקום ה-35. גולדן סטייט בחרה בהריסון בארנס במקום ה-8 והשתמשה בבחירה השנייה שלה בסיבוב הראשון כדי לקחת את פסטוס אזלי במקום ה-30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדרו ניקולסון, אורלנדו מג'יק. Jonathan Daniel, GettyImages
לא נראה כמו שחקן. ניקולסון/GettyImages, Jonathan Daniel

"אני תמיד אומר לאנשים שכשזה מגיע לניצחון, חצי מהקרב זה להיראות כמו שחקן כדורסל. כשאתה בקבוצה ואתה מסתכל על הצד השני של המגרש ואתה רואה בחורים שלא נראים כמו שחקני כדורסל, אתה אוטומטית מאבד כבוד לבחורים האלה. אז כאילו, הבחור הזה אפילו לא נראה כמו שחקן כדורסל!", אמר גרין על ניקולסון. "אל תבינו אותי לא נכון, אין לי ממש את הגוף של אדוניס, אבל אני פשוט לא רואה את זה. זה היה אחד שממש ממש ממש הכעיס אותי! יש עוד כמה שנבחרו לפניי, אבל זה היה האחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully