וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון אישר: לא אשחק עם נבחרת ספרד כדי להיות כשיר עבור מכבי

רכז מכבי תל אביב הודיע שלא ייכלל בסגל הנבחרת בשל פציעה שהוא סוחב: "3 מומחים אמרו לי שרק להמשיך בטיפול ולהמשיך לנוח יאפשר לי לחזור ב-100 אחוז כשירות לעונה הבאה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

אנחת רווחה למכבי תל אביב: לורנזו בראון לא ייכלל בסגל נבחרת ספרד לאליפות העולם שתתקיים החל מה-25 באוגוסט ביפן, אינדונזיה והפיליפינים. בספרד היו אופטימיים בנוגע להתייצבותו של בראון לטורניר, ובנו עליו בתור שחקן חמישייה, אולם השחקן אישר רשמית שהוא לוקח מנוחה.

בראון סיים רק לפני מספר שבועות עונה ארוכה ומתישה שהחלה עוד בקיץ, בו הצעיד את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט. לאחר מכן הוא לקח חלק בעונה הארוכה של מכבי תל אביב, ששיחקה 80 משחקים בכל המסגרות. בראון שיחגוג באוגוסט 33, רמז כבר בסיום העונה שהוא שוקל שלא להתייצב לנבחרת ספרד הפעם, וכך אכן יקרה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
חדשות טובות לקטש. בראון/דני מרון

"למרבה הצער, לא אוכל להשתתף עם האחים שלי באליפוות העולם", כתב בראון, "בשנה שעברה סבלתי מפציעה במהלך האליפות שבה זכינו בזהב, ולא ניתנה לי ההזדמנות להתאושש ממנה, מאחר שהייתי חייב ישר להתחיל את העונה ביורוליג.

"נפגשתי עם שלושה מומחים שונים, וכול אמרו לי שלהמשיך בטיפול ולהמשיך לנוח זה הדרך היחידה שתאפשר לי לחזור ב-100 אחוז כשירות לעונה הבאה.

"התקווה שלי היא שתהיה לי את הזכות לייצג את ספרד במשחקים האולימפיים בקיץ 2024, ואחרי הרבה מחשבה והתייעצויות, אני חושב שזה מה שיעניק לי את ההזדמנות הכי טובה לנסות להשיג את הזהב האולימפי.

"תודה להתאחדות, למאמנים ולאוהדים שחיבקו אותי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות. מקווה שתהיה לי עוד הזדמנות להפוך אותכם לגאים. זו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. Maja Hitij, GettyImages
ייהנה מקיץ חופשי, לשם שינוי. בראון/GettyImages, Maja Hitij

מי שצפויים למלא את עמדת הרכז בנבחרת הם ריקי רוביו וסרחיו יוי. גם אלברטו דיאס ממלאגה אמור להיכלל בסגל. בראון העמיד ביורובאסקט בקיץ שעבר ממוצעים פנטסטיים של 15.2 נקודות ו-7.6 אסיסטים. כעת הוא יזכה לקבל קיץ של מנוחה שיוכל לסייע לו להתכונן כראוי לעונה הבאה במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully