וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער בכדוריד העפילה לשלב 8 הגדולות באליפות אירופה

הישג מרשים לשחקנים הצעירים של ישראל עם העפלה לשלב המרכזי של הטרניר עד גיל 17 שנערך בשבדיה: "התרגשות וגאווה עצומה, ילדי מהפכה זה גם בכדוריד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

הישג מרשים לנבחרת הנוער של ישראל בכדוריד אחרי שהיא העפילה הערב (שלישי) לשלב 8 האחרונות באליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 הנערכת בשבדיה, שם תפגוש את נבחרות צרפת, שוויץ ואיסלנד החל ממחר.

הנבחרת הצעירה עושה זאת בטורניר ההכנה שלה למוקדמות אליפות אירופה, כשהיא סיימה במקום השני את הבית המוקדם אחרי נבחרת ספרד. כאמור, היא העפילה לשלב 8 האחרונות בטורניר היוקרתי שבו משתתפות 20 נבחרות, כולל אחת מדרום אמריקה - ברזיל. הראשונה מכל בית תעפיל למשחק הגמר והיתר - ישחקו במשחקי הדירוג.

ההישג הזה נרשם אחרי הפסד במשחק הפתיחה אמש לספרד 17:14, במשחק שהנבחרת פתחה מצוין וכבר הוליכה ביתרון של 4 שערים. ההמשך היה מבטיח עם ניצחונות מרשימים על הולנד ופינלנד - 11:20 ו-11:25 בהתאמה, ובמשחק האחרון היום היא סיימה בשיוויון עם איי פארו 17:17. השתיים השיגו 5 נקודות כל אחת, אבל יחס השערים של ישראל היה טוב בהרבה והעניק לה את הכרטיס לשלב הבא.

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד. באדיבות איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הישג נהדר. נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדוריד

סער פרנקל, מאמן הנבחרת, סיכם הלילה: "התרגשות וגאווה עצומה. גאה מאוד בילדים האלה. ילדי מהפכה זה גם בכדוריד. לאבד ביום וחצי את אסף שרון ואת עידן מנע, ולמרות זאת לעלות מהמקום השני בבית אחרי ספרד, שהובלנו עליהם כמעט כל המשחק, זה הישג עצום. אני גאה בצוות המדהים איתנו פה, בעוזר המאמן דור רוסו, במנהל הנבחרות גלעד נתן, במאמן השוערים יוליאן סטראט, בפיזיוטרפיסט תומר מועלם. זה עבודה של כמה שנים וצוותי מאמנים שהכשירו ילדים מעולים שמרשים לעצמם לחלום ובגדול. נחגוג שעתיים, ונלך ממחר לקרבות מול הגדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully