וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא נעלם, בית"ר ירושלים עשויה להענישו. אלכס מרטין מועמד

4.7.2023 / 21:05

אחרי שהודיע שאין לו ויזה לאירופה, הקשר נמצא בנתק עם המועדון ועלול להיתבע אם לא יגיע בקרוב לישראל. הבלם הספרדי שסיים חוזה במיראנדס נמצא על הכוונת, קשר קונגולזי הגיע להיבחן

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

לאחר שהודיע שהוויזה שלו לאירופה פגה והתבקש להגיע לישראל, בבית"ר ירושלים רוצים לשלוח לטרזייה תומא כרטיס טיסה לארץ כדי להסדיר את כל העניינים, אך ב-48 השעות האחרונות הקשר שוב לא עונה לטלפונים ונעלם. הדבר מכעיס מאוד את אנשי המועדון, שצפויים להענישו משמעתית אם וכאשר יחזור.

תומא מייצר לבית"ר בעיה גדולה, כי התכנון של יוסי אבוקסיס היה שבנוסף אליו יצורף קשר אחורי. אלא שבשלב זה, גם בשל מצוקת הזרים והרצון לצרף בלם זר, לא צורף קשר ותומא עצמו נעלם, כך שהקישור נחלש, על אף צירופם של יובל אשכנזי וגידי קאניוק. אם תומא לא יגיע בקרוב לישראל, הוא עשוי להיתבע על ידי המועדון, שלא מתכוון לשחרר אותו.

טרזייה תומא, קשר בית"ר ירושלים. דני מרון
מחכים שישמיע קול. טרזייה תומא/דני מרון

עוד בכדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פרד פריידיי חתם אתמול באופן רשמי על חוזהו, לאחר שהיו מספר בעיות שהפריעו לחלוץ ובבית"ר תיקנו זאת בחוזהו לשביעות רצונו.

במועדו רותחים על התנהלות דנילו אספרייה ואם יתאמן ללא אנרגיות במחנה, יוצבו בפניו שתי ברירות: להביא קבוצה שתשלם עבורו פיצוי או להתאמן בנפרד ולעלות ליציע במשחקים.

בנוגע לדור מיכה, התנאים שלו מול בית"ר מסוכמים, אך זה החלק הפשוט בעסקה. הפערים הגדולים נמצאים בין מיכה להפועל באר שבע בנוגע לפיצוי, כאשר נכון להערב עדיין ישנו מרחק לא קטן בין הצדדים. בבית"ר הבהירו כי אם זה לא ייסגר בימים הקרובים והוא יצטרף למחנה, הם עשויים לרדת מהשחקן.

אלכס מרטין שחקן מיראנדס. Quality Sport Images, GettyImages
שיחק גם במילואי ריאל מדריד. אלכס מרטין/GettyImages, Quality Sport Images

אחד המועמדים המובילים לעמדת הבלם הזר הוא הספרדי אלכס מרטין בן ה-25, שסיים חוזה במיראנדס מליגת המשנה ומבוקש גם על ידי אלצ'ה שירדה מהליגה הבכירה. מרטין שיחק בנבחרות הנערים והנוער של ספרד, היה שלוש עונות במילואי ריאל מדריד ולאחר מכן שיחק בקרטחנה, קאדיס (שתי הופעות בלה ליגה) ומילואי סלטה ויגו. בעונה האחרונה כבש שער אחד ב-37 הופעות במדי מיראנדס.

פרט אליו עלתה גם האופציה של מרטין קרויזריגלר האוסטרי, שסיים את חוזהו בווידז'ב לודז' אחרי שנה וחצי שבהן סייע לקבוצה להעפיל לליגה הראשונה בפולין וגם לשרוד בה. הבלם בן ה-29 כבש שלושה שערים ב-30 משחקי ליגה העונה החולפת. במולדתו שיחק רק בליגה השנייה (בלאו וייס לינץ, אוסטריה לוסטנאו ופלורידסדורפר) ובתווך לבש גם את מדי היברניאנס המלטזית וסנדפיורד הנורבגית.

למרות זאת, אם איתן טיבי יגיע אז הקבוצה תוותר על צירוף זר לעמדה הזו. הבלם הוותיק שוב על הפרק, אבל בבית"ר לא מתכוונים לתת לו חוזה לשנתיים ומקווים שיתפשר על שנה אחת.

מי שהגיע להתרשמות במחנה הוא הקשר הצרפתי-קונגולזי אנסאנה סימון. השחקן בן ה-23 גדל באקדמיה של לאנס ושיחק בנבחרת הנוער של צרפת. לאחר מכן עבר לרגע בסט. גאלן השוויצרית ובשנתיים האחרונות שיחק בבראבו הסלובנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully