וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראקוב פנתה לגבי ניקולאסקו". תומא לא יכול לצאת למחנה

3.7.2023 / 17:33

בפולין טוענים שהאלופה הגישה לבית"ר הצעה על החלוץ. לקשר מחוף השנהב אין ויזה לאירופה, גם אספרייה העביר מסרים שלא יגיע

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

בבית"ר ירושלים החליטו כי החלוץ הנבחן מקס מאירוביץ' ישוחרר ולא יצטרף למחנה האימון של הקבוצה. מאירוביץ' היהודי-רוסי נבחן בקבוצה בשבוע האחרון ולא הצליח להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס.

מחזיקת הגביע, שסיימה היום (שני) את משחק האימון שלה מול מ.ס. אשדוד ב-1:1, תצא מחר למחנה האימונים בבולגריה תחת אי ודאות גדולה בכל הנוגע לחלק הקדמי. יון ניקולאסקו צפוי להימכר, דנילו אספרייה לא רוצה להישאר ודורש שחרור ואילו ירדן שועה לא מעוניין לחתום על חוזה חדש.

לגבי ניקולאסקו, בפולין דווח הערב כי האלופה ראקוב הגישה לבית"ר הצעה רשמית במטרה לרכוש בהקדם את חלוץ ממולדובה שהוביל את נבחרתו למהפך אדיר עם צמד ב-2:3 על פולין בחודש שעבר.

בנוגע לאספרייה, הוא לא שותף היום במשחק האימון בשל רצונו לעזוב, ולאור גישתו השלילית ישנה התלבטות אם נכון בכלל להוציא אותו למחנה האימונים. הקולומביאני העביר מסרים כי לא יגיע מחר לטיסה, בקבוצה בכל מקרה מצפים ממנו להגיע, ואם לא יעשה זאת יטופל משמעתית.

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג שער. דני מרון
מה יעשה? דנילו אספרייה/דני מרון

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

אם לא מספיקות לאבוקסיס הבעיות, טרזייה תומא הודיע למועדון כי הוויזה שלו לאירופה הסתיימה ולכן הוא לא יוכל להצטרף מחר למחנה בבולגריה. בבית"ר ינחיתו אותו בישראל בהקדם וינסו להסדיר זאת כדי לצרפו למחנה. תומא לא הגיע לתחילת האימונים ומשך את בית"ר לאורך השבועיים האחרונים, כאשר היה ספק גדול אם בכלל יגיע למחנה.

בשעות האחרונות מתקיימות שיחות עם גידי קאניוק והפועל חיפה, בניסיון להגיע למתווה בו הפועל חיפה תשתתף משמעותית בשכרו והוא יצטרף עם הקבוצה הלילה למחנה האימונים. בבית"ר יצרפו את השחקן למחנה רק אם יושגו הבנות מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully