וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדות GIGI תמשיך להעניק חסות ליוליה סצ'קוב

סצ'קוב, זכתה במדליית הזהב בגביע העולם שהתקיים בבודפשט, הונגריה לפני כשבועיים. היה זה ניצחון נוסף של סצ'קוב השנה אחרי שאשתקד הוכתרה לסגנית אליפות אירופה בקיקבוקס

שון לנדאו סמנכ"ל GIGI ישראל ויוליה סצ'קוב. יחצ,
שון לנדאו סמנכ"ל GIGI ישראל ויוליה סצ'קוב/יחצ

מעבדות GIGI חידשה את החסות לשנה נוספת עם לוחמת הקיקבוקס יוליה סצ'קוב (24, משקל עד 52 ק"ג) זוכת מדליית הזהב בתחרות גביע העולם שהייתה בבודפשט, הונגריה לפני כשבועיים. היה זה ניצחון נוסף של סצ'קוב השנה אחרי שאשתקד הוכתרה לסגנית אליפות אירופה בקיקבוקס.

יוליה סצ'קוב שנולדה במוסקבה, עלתה לישראל בגיל שנתיים והחלה את דרכה המקצועית כבר בגיל 14 כאשר החלה להתאמן אצל המאמן מיכאל בריטבסקי. כבר בגיל צעיר היא הגיעה להישגים מרשימים הראשון מביניהם ב-2015 כשהוכתרה לאלופת ישראל לנוער בקיקבוקס ב- 2017 הוכתרה לאלופת אירופה לנוער וזכתה בפרס הספורטאית הצעירה של השנה בטקס פרסי הספורט הישראלי מטעם משרד התרבות והספורט וב-2019 זכתה בגביע העולם לנשים במשקל של עד 52 ק"ג.

בסוף החודש (27 ביולי) תשתתף סצ'קוב בתחרות ראשונה מסוגה - אליפות המזרח התיכון בקיקבוס, בטורקיה.

שון לנדאו, סמנכ"ל מעבדות GIGI ישראל: "אנחנו שמחים מאוד בהצלחתה של יוליה סצ'קוב ונמשיך לתמוך בה על מנת שתוכל להגשים את כל החלומות המקצועיים שלה ותגיע להישגים מרשימים נוספים בזירה הבינלאומית. סצ'קוב מבטאת בצורה יוצאת דופן את ערכי המצוינות, ההישגיות והכבוד ההדדי לזולת ואנו במעבדות GIGI רואים בערכים אלו ערכים חשובים בחברה הישראלית"

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully