וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפרמיירליג? "מנצ'סטר סיטי, ארסנל ויונייטד מביעות עניין בגלוך"

באנגליה מדווחים: היהלום הישראלי של זלצבורג נמצא בפנקסים של כל הקבוצות הגדולות באנגליה, כולל גם טוטנהאם קבוצתו המיועדת של סולומון

סרטון העידוד ששלחו הספורטאים האולמפיים של ישראל לשחקני הנבחרת הצעירה לפני רבע גמר היורו, בקרב על ההעפלה למשחקים האולימפיים/ההתאחדות לכדורגל

האם אוסקר גלוך בדרך לשדרוג משמעותי בקריירה הקצרה והנוסקת שלו? באנגליה מדווחים היום (שלישי) שמספר קבוצות פרמיירליג בכירות כמו ארסנל, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מביעות עניין בקשר, שיהיה רשום בפנקסים של הסקאוטים שיבואו לצפות במשחק של נבחרת ישראל הצעירה נגד אנגליה בחצי גמר היורו מחר (ד', 19:00, ספורט1).

העיתונאי אד ארונס מ"גרדיאן" כתב היום: "להבנתי יש הרבה עניין באירופה סביב אוסקר גלוך, שישחק מחר בחצי גמר היורו נגד אנגליה הצעירה. ארסנל, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם כבר ערכו בדיקות בנוגע לקשר בן ה-19 של רד בול זלצבורג. גם ויאריאל וברצלונה עוקבות אחרי גלוך, שבשנה שעברה כבש נגד אנגליה בגמר אליפות אירופה לנוער".

סוכנו של גלוך, שחר גרינברג, אמר ל"גרדיאן": "הייתה המון התעניינות באוסקר בחודשים האחרונים, אבל נצטרך להיות סבלניים ולדבר על ההצעות עם המועדון שלו".

אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בדרך לפרמיירליג? אוסקר גלוך/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

גלוך חתם כזכור רק בינואר האחרון ברד בול זלצבורג, שרכשה אותו ממכבי תל אביב תמורת כ-7 מיליון יורו. גלוך חתם לארבע שנים בקבוצה האוסטרית, כך שקבוצה שתרצה להחתים אותו תצטרך לשלם דמי העברה משמעותיים עבורו.

לגלוך יש כבר 6 הופעות בנבחרת ישראל הבוגרת והוא כיכב גם במדי נבחרת הנוער נגד אנגליה בגמר היורו עד 19 שנערך לפני שנה בסלובקיה, אז הוא כבש שער יפהפה שלא הספיק בסופו של דבר. גלוך לא היה חלק מנבחרת ישראל במונדיאליטו בגלל התחייבות לזלצבורג, אבל כבש במדי הנבחרת הבוגרת וכעת מוביל את הנבחרת הצעירה לקמפיין חלומי בגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully