וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו יחזור להרכב נגד אנגליה, לוזון מתלבט בין הופמייסטר לבר

4.7.2023 / 11:11

הנבחרת הצעירה בהכנות אחרונות לחצי גמר היורו (ד', 19:00, ספורט1), ללא קארצב ופרץ המוצהבים: "יהיה משחק שונה מבשלב הבתים"

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים עלייה לחצי גמר אליפות אירופה 2023/צילום: עמית מידן, ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל תחזור היום לאימונים לקראת המשחק מחר מול אנגליה בחצי גמר היורו (רביעי, 19:00, ספורט1). אתמול זכו השחקנים ליום חופש והתאוששות. שוערה של מכבי חיפה שריף כיוף, שהוזעק למחנה הנבחרת בגלל ההשעייה של דניאל פרץ, יערוך היום את האימון הראשון שלו על אדמת גאורגיה. יחד עם זאת, מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא תומר צרפתי, שקיבל ביומיים האחרונים הרבה חיזוקים משחקני ואנשי הנבחרת. גם המאמן גיא לוזון הבהיר שהוא סומך לחלוטין על השוער שכיכב במונדיאליטו.

מלבד המקום בין הקורות, לוזון מתכנן שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו נגד גאורגיה ברבע הגמר. רוי רביבו שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, יחזור לאגף השמאלי של ההגנה ועדן קארצב מוצהב בעצמו וייעדר. ההתלבטות היא בין יואב הופמייסטר לארד בר כשההערכה היא שלוזון יעדיף את הראשון.

בנבחרת יודעים שאחרי הבטחת הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז, הם יכולים לרשום עוד נקודת שיא אם יעפילו לגמר היורו. יחד עם זאת, ברור לכולם שאנגליה היא הנבחרת האיכותית בטורניר ואחד השחקנים אמר: "זה יהיה משחק שונה מזה שהיה בשלב הבתים. ברור לנו שמדובר בנבחרת אדירה אבל הוכחנו שאנחנו באים לכל משחק עם אמונה ורצון לנצח".

יואב הופמייסטר שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל מול זוריקו דביטאשווילי שחקן נבחרת גאורגיה הצעירה. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
פייבוריט לתפוס את המקום של קארצב. הופמייסטר/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בחצי הגמר השני ישחקו ספרד ואוקראינה (רביעי, 22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully