וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריאל לוטאטי חתם בהפועל עפולה: "שמח לחזור הביתה"

הרכז בן ה-23 נפרד מהפועל חיפה ושב למועדון נעוריו, שחזר לליגת העל אחרי יותר מעשור: "אעשה הכל כדי שהקבוצה תישאר במקום שהיא נועדה להיות בו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

הפועל עפולה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה והבוקר (שלישי) חתם בקבוצה מוריאל לוטאטי, שחוזר לעפולה אחרי שנתיים ברמת גן ובחיפה. למעשה, לוטאטי החל לשחק בעפולה בקבוצות החוגים של בית הספר לכדורסל, המשיך בקבוצות הילדים, הנערים והנוער של המועדון והגיע לקבוצת הבוגרים. כאמור, בעונה הקרובה יחזור מוריאל הביתה וינסה לעזור לקבוצתו לתקוע יתד בליגת העל.

מוריאל לוטאטי שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לעפולה. לוטאטי/מאור אלקסלסי

לוטאטי היה נרגש מאד לאחר החתימה על החוזה ואמר: "אני כל כך שמח לחזור למקום שתמיד היה ויהיה הבית שלי, לקהל המדהים, לאנשים החמים ולאווירה המשוגעת במועדון שהתגעגתי אליה כל כך. מצפה לנו עונה מאתגרת וחשובה כל כך למועדון ואני אעשה הכל כדי שעפולה תישאר במקום שהיא נועדה להיות בו! מחכה לראות ולהרגיש את כולם שוב! יאלה עפולה!".

רועי פרל מאמן הקבוצה שמח גם הוא על הצטרפותו של לוטאטי: "אני שמח שמוריאל חוזר הביתה, מוריאל שחקן קשוח ורעב להצליח והמועדון בו גדל הוא המקום לעשות את זה. עם ההחתמה הזו השלמנו את מצבת הגארדים הישראלים ופנינו להמשך בניית הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully