וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר לואיס מנוטי: "אנחל די מריה ברמה של מסי, מראדונה וקמפס"

המאמן שהוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל ב-78 הפתיע בשבחים לקיצוני: "הוא אחד הגדולים בהיסטוריה, מי שמכיר אותו באמת יודע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

ססאר לואיס מנוטי, המאמן הארגנטינאי בן ה-84, יודע דבר או שניים על נבחרת ארגנטינה. הוא היה זה שהוליך את האלביסלסטה לזכייה הראשונה שלהם בגביע העולמי ב-1978. אלא שבריאיון שערך הלילה בתחנת רדיו בארגנטינה הוא סיפק ציטוטים מפתיעים למדי כשהתבקש לתת את דעתו על אנחל די מריה הקיצוני הנהדר שהיה שותף לזכייה האחרונה במונדיאל וכבש גם בגמר נגד צרפת.

"די מריה הוא שחקן שראוי לאותה הכרה כמו הגדולים ביותר. אני חושב שהוא ברמה של מריו קמפס, דייגו מראדונה וליאו מסי. הוא שחקן שמייצג את הכדורגל הארגנטינאי כמו שאף אחד לא עושה", אמר מנוטי.

גמר מונדיאל 2022: אנחל די מריה עם ליאונל מסי שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. רויטרס
ברמה של מסי? די מריה/רויטרס

המאמן המשיך לשבח והוסיף: "איפה שאתה הולך, די מריה שיחק. אלו שמבינים כדורגל מכבדים אותה בצורה מדהימה. כל מי שמכיר אותו אוהב אותו מאוד. עבורי הוא מודל לדוגמא ואחד הגדולים בהיסטוריה".

מנוטי הוליך כאמור את ארגנטינה לזכייה במונדיאל ב-1978, אז הכוכב הגדול שלו היה מריו קמפס. בנוסף, הוא אימן גם מועדונים גדולים כמו ברצלונה, אתלטיקו מדריד, ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס. בשנים האחרונות הוא מעורב בנבחרת ארגנטינה, שם הוא מילא מספר תפקידים ניהוליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully