וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: שמעון סמוטריצקי חוזר לזירה

הלוחם הישראלי יכנס לכלוב של ארגון FURY FC ב-27 באוגוסט ויילחם מול קינן ג'קסון בקרב במשקל עד 77 ק"ג, כאשר האירוע יתקיים ביוסטון טקסס וישודר ב-UFC FIGHT PASS

שמעון סמוטריצקי בקרב MMA. יחצ,
שמעון סמוטריצקי בקרב MMA/יחצ

שמעון סמוטריצקי חוזר לזירה. הלוחם הישראלי יכנס לכלוב של ארגון FURY FC ב-27 באוגוסט ויילחם מול קינן ג'קסון בקרב במשקל עד 77 ק"ג, כאשר האירוע יתקיים ביוסטון טקסס וישודר ב-UFC FIGHT PASS.

"המתנקש", המחזיק במאזן 9-2, מגיע להתמודדות מול האמריקאי לאחר שניצחונו האחרון היה בדצמבר 2022 בארגון IKON FC של כוכב ה-UFC חורחה מסבידאל, לאחר שספג ברך לא חוקית מיריבו. בחודשים האחרונים סמוטריצקי, שמתאמן בלאס וגאס, החליף מכון וערך את מחנה האימונים ב"אקסטרים קוטור" תחת הדרכתו של אגדת ה-MMA רנדי קוטור.

במהלך מחנה האימונים הישראלי בן ה-22 עבד באופן צמוד עם לוחמי טופ של הארגונים הבכירים בארצות הברית, ביניהם לוחם ה-UFC שון סטריקלנד ואלוף PFL סיי סאדיבו. בעקבות ההכרזה סמורטיצקי אמר: "אני מתרגש לכבוש עוד זירה בדרך לטופ של הספורט הזה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

יריבו של סמוטריצקי, קינן ג'קסון, מחזיק במאזן 5-2 ומגיע לאחר ניצחון באפריל האחרון. הלוחם האמריקאי מתאמן במכון הידוע של גרג ג'קסון עם אינספור לוחמים בכירים בענף, כאשר הבכיר מבניהם הוא אלוף ה-UFC במשקל כבד ג'ון ג'ונס.

ארגון FURY FC נחשב לאחד מארגוני ה-MMA הפופולריים בארצות הברית ולאורך השנים סיפק מספר לא מועט של לוחמים ל-UFC ולשאר ליגות ה-MMA הבכירות בעולם. נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, במיוחד שם את עינו על הארגון מטקסס, כשבחודש מרץ האחרון ווייט נכח באירוע של הארגון על מנת לחפש לוחמים חדשים לארגונו, כפי שעשה זאת מספר פעמים בעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully