וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.7: מאונט נפרד מצ'לסי, ויטור רוקה בברצלונה, השיחות עם אמבפה "תקועות"

מאונט הודה לאוהדי צ'לסי על רקע המעבר למנצ'סטר יונייטד. הברזילאי בן ה-18 יגיע לברצלונה כנראה רק בינואר, סעיף השחרור: מיליארד דולר. במדריד עוקבים אחרי ההתפתחויות החדשות בין אמבפה לפריז סן ז'רמן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

העברות

* בן ברטון דיאס, החלוץ הצ'יליאני שכיכב בבלקבורן בעונה החולפת, הצטרף בהעברה חופשית לוויאריאל.

* ז'וטה, אחד מכוכבי העונה החולפת של סלטיק, חתם בשורות אל איתיחאד לשלוש השנים הקרובות. הפורטוגלי יצטרף לקארים בנזמה ואנגולו קאנטה בערב הסעודית, הסקוטים יקבלו עבורו 25 מיליון ליש"ט.

* הרכש היקר בתולדות ברנטפורד: בלם וולבס ניית'ן קולינס, שנרכש תמורת 23 מיליון ליש"ט.

* מונאקו הודיעה על מינויו של אדי הוטר למאמנה החדש. הוא חתם לשנתיים.

* מייסון מאונט נפרד מצ'לסי על רקע המעבר למנצ'סטר יונייטד: "אני אביר תודה על התמיכה ב-18 השנים האחרונות".

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. James Williamson, GettyImages
בדרך לטורקיה? דה חאה/GettyImages, James Williamson

שמועות

* בטורקיה מדווחים: גלאטסראיי האלופה הטרייה יצרה קשר עם נציגיו של דויד דה חאה, השוער הספרדי שסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד.

* סביליה אישרה שהיא לא תפנה לסרחיו ראמוס, הבלם שגדל במועדון וסיים חוזה בפריז סן ז'רמן. ההצעות הרלוונטיות של שקיבל הבלם האגדי מגיעות מסעודיה ואינטר מיאמי, הקבוצה החדש של מסי ובוסקטס.

* אחרי שמכרה את סנדרו טונאלי לניוקאסל, מילאן מחפשת מחליף ובאיטליה מדווחים שהשחקן הזה יהיה טיג'אני ריינדרס. הרוסונרי הציעו לאלקמאר 19 מיליון יורו עבור הקשר ובאיטליה טוענים שהעסקה קרובה לסיכום. בנוסף, הקבוצה מעוניינת לפי הדיווחים גם באלברו מוראטה, חלוץ אתלטיקו מדריד שצפוי לעזוב הקיץ.

* ברצלונה צפויה להודיע בימים הקרובים על החתמתו של איניגו מרטינס בקבוצה אחרי שהבלם סיים את חוזהו באתלטיק בילבאו. הספרדי יהיה הרכש השני של הקטלאנים אחרי שאילקאי גונודאן הצטרף למועדון, גם הוא הגיע בחינם.

* לפי ה"טלחרף" ההולנדי, מיק ואן דה ון, בלמה של וולפסבורג, סיכם את תנאיו בטוטנהאם ויחתום בשורות התרנגולים תמורת 30 מיליון ליש"ט בחוזה עד 2028.

* רוברטו פירמינו שעזב את ליברפול עם תום חוזהו הקיץ, עבר את הבדיקות הרפואיות באל אהלי ויצטרף לקבוצה מערב הסעודית בימים הקרובים.

* דווידה פראטזי בדרך לאינטר, שתשלם על קשר נבחרת איטליה וססואולו 25 מיליון יורו. הוא יחתום לחמש שנים ויהיה מחליפו של ברוזוביץ' שעזב לסעודיה.

* לפי "סקיי ספורטס איטליה", מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לאינטר 40 מיליון יורו עבור אנדרה אונאנה, אך הנראזורי מעוניינים ב-60 מיליון יורו. על פי הדיווח, הצדדים עשויים להתפשר על סכום של 50 מיליון יורו עבור השוער של מחזיקת הגביע האיטלקי.

* ב"מירור" הבריטי מדווחים - אוסקר גרסיה, מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, מבוקש במספר קבוצות מהצ'מפיונשיפ באנגליה.

* יתאחדו פעם נוספת? לאחר שמונה למאמנה החדש של אל איתיפאק הסעודית, סטיבן ג'רארד מעוניין להנחית בליגה העשירה מהמפרץ את פליפה קוטיניו. הברזילאי ששיחק עם אגדת ליברפול 3 שנים במדים האדומים של המועדון ותחת ג'רארד באסטון וילה, מעוניין לעזוב את המועדון מברמינגהאם. שחקן נוסף שהאנגלי רוצה להביא הוא ג'ורדן הנדרסון, קפטן ליברפול כיום ומי שהחליף את ג'רארד כאיש עם הסרט על הזרוע במועדון.

אוסקר גרסיה, מאמן כדורגל. JEAN-FRANCOIS MONIER, GettyImages
בדרך חזרה לאנגליה? אוסקר גרסיה/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER

* ג'יימס טראפורד, שוערה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, צפוי להצטרף לברנלי תמורת 14 מיליון ליש"ט. האנגלי שעומד בין הקורות של הנבחרת הצעירה של אנגליה בטורניר היורו עד גיל 21, יחתום בשורות העולה החדשה כשעל הקווים עומד וינסנט קומפאני, אגדת התכולים. לסיטי יהיה סעיף רכישה בחזרה בחוזה.

* ג'יאנלוקה די מרציו מדווח כי רומא הגיעה לסיכום מול לידס על שאילתו של דייגו יורנטה עם אופציית רכישה בגובה 5 מיליון יורו אם ישחק מעל 50% מהמשחקים בעונה הקרובה.

* בספרד טוענים: ברצלונה סגרה סופית את רכישת ויטור רוקה, אבל הברזילאי יגיע לברצלונה רק בינואר, אם עד אז בארסה לא תצלחיח לסגור את ענייני הפייר פליי, והוא יגיע בקיץ הנוכחי רק אם תמכור שחקן נוסף. המחיר על החלוץ הלוהט בן ה-18 של אתלטיקו פראננסה הוא 35 מיליון יורו. סעיף השחרור: מיליארד יורו.

* "ל'אקיפ" מדווח: "אין התקדמות בין פריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה בשיחות על החוזה החדש שלו. הקבוצה ממשיכה ללחוץ על השחקן, שעלול לעזוב בקיץ בא בחינם עם תום חוזהו. בקבוצה בטוחים: השחקן לא יעזוב את פריז בלי לתת לה תמורה להשקעה בו". כזכור, בהסכם עמו בשנה שעברה אמבפה קיבל "מענק נאמנות" של 80 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully